God formiddag fra Porsgrunn. Kjøpt bursdagsgave til sønn på Power- 20% avslag med Dnb Mastercard. Kjøpt julekalender til kone, ikke med sjokolade, men med ampuller med forskjønnende serum fra Babor. Og planker, plater, vinkler og skruer til meg selv. 11 dager til med fri. Opp-shining av vaskerom fortsetter. Snart ut å handle påTrippeltrumf. Jadda.. og jeg som egentlig hater shopping..
Akkurat aust i finmark er det mye som skal tas unna på kort tid, så all den tid jeg gjerne skulle tatt melkerute fra a til å så må akkurat flyturene være litt effektive. Men fin tur tror jeg at det blir. I disse tider er det forøvrig viktig å ha noen turer som er mer enn 50% sannsynlig og som man kan justere litt underveis. Det som er positivt er jo at i motsetning til disse dølle maskinene du såvidt hører forskjell om du sitter på et kjøpesenter eller i et fly (A380), er DHC-8 100 et rimelig spenstig fly. Så en får ta med seg noe positivt.
Nettopp, og jeg har sikkert 5-10 nye krediteringer som kommer. Så vet ikke om jeg gidder ringe før jeg har fått inn noen flere.
På ein Kiwi-butikk i Aust-Finnmark i dag: – Ekspeditøren: Han (betalingsterminalen) e litt træg i dag, han har hatt mye å gjøre... – Kunde: Nåh? E d hælgahandelen? – Ekspeditøren: Det e nu trippeltrumf i dag, da handler mange litt ekstra. – Kunde: Trippel...? Nei, sånt får man nu aldri med sæ! – Eg (inni hovudet mitt): Ka i satan?!?!?!?!? Er det slik 'vanlege folk' lever? Utan trippeltrumf? Utan bonus? Stakkars...
Det kommer helt sikkert flere hos meg også, jeg venter til det er mer penger å hente. Hvis du ikke fjerner kortet fra appen, så får du opp saldo selv om du har sagt opp kortet. Så da ser du om det kommer inn noen krediteringer. I tillegg så sender de brev(!) fra USA med beskjed om at det har kommet penger inn på kortet som er sagt opp. De sender ett brev per kreditering (såvidt jeg kan se), så det kan bli mye brev etterhvert..
God torsdag fra det sørlandske. Nesten litt "god gammel stemning" på KRS i dag, det så nesten så fullsatt ut. Avgang til Trondheim, Oslo og BGO innen nokså kort tidsrom (17-18 tiden). Har funnet litt fattig trøst før WF594 visper meg til BGO. Ha en fortreffelig TTT de som får tid til å drive med slikt!
God kveld fra hovedstaden. Ukens siste arbeidsdag er unnagjort på kontoret så da har man ikke bare stirret på folk via Teams, men faktisk sett kollegaer face to face. Ettermiddagen har blitt brukt på tripppel trumf og til å pakke for i morgen skal man ut å fly. I motsetning til i fjor på denne tiden hvor man kunne fly til sol og varme så består pakkingen nå av lue, votter og skjerf. Uansett blir fint med litt ferie og ikke minst hyggelig å komme på besøk til @Kristian Nyt helgen folkens