Vi skal besøke familie i San Jose et par dager, så 12 dager rundt om med jungel og strand. Har skjønt at San Jose ikke er så spennende..
Jungel og strand hvor? Jeg var i mest rundt Montezuma, Santa Teresa. Bra surfspots ved Playa Hermosa.
Kona har bodd i Costa Rica, så det er hun som har planlagt det meste. Vet ikke alt vi skal, men skal fly til Liberia, og være en uke ved Playa Panama (tror jeg det heter).
Hva er det gule-gushet på pølsene? Her er det testing av årets julebrus som står for tur, sammen med Medisterdeig, som plutselig var tilbake i butikken. Digresjon: Hvor blir det av all medisterdeigen resten av året ?
Nordmenn og folk i Europa har et helt skrudd bilde av prising på flyreiser. Crazy hvilke lave priser folk har blitt vant til og forventer. Dersom du bestiller billetter til Europa fra andre verdensdeler, så får du en kald dusj på hva det egentlig koster å fly, uavhengig av klasse. Jeg forstår ikke hvordan markedet ex Nord-Europa kan være så annerledes.
God kveld! Har vore ein fin dag, avslutta med ein liten tur med Widerøe etter to turar med SAS tidlegare i dag. Rosa glasur på kanelbollane i Trondheim, og Purser Rolf hadde stålkontroll frå Trondheim til Bergen. Nasehjulproblem gav ein liten forsinkelse som igjen førte til at eg kom heim utan koffert. Det regnar og det låg ein faktura i postkassa når eg kom heim, men ein kan ikkje la slikt ta knekken på godt humør 8,5 døgn til neste flytur er derimot ein liten nedtur Men ein står det vel over. Sov godt, Stuttfeiten ut!