Trist å forlate landet på en Trippeltrumf-torsdag før Kiwi-butikkene åpner Da er det godt å ha noen EVA-bobler å trøste seg med!
God TTT !. Har hatt div. møtevirksomhet i høljebyen, (den som ligger innenfor Sartor Ø.) og har klokket atskillige luncher (hvor jeg tok regningen og de vipset) på Sumo. Ser at eneste trumf-mulighet for meg ute i Havstrileelandet, er to joker-butikker. Je ja, "I nøden spiser Fanden fluer" . Ha en fortreffelig torsdag!.
God TTT! Idag er det både planlagt storhandel hos KIWI og å vinne lotteriet. Satser på at begge deler gir en god gevinst i Trumf =) Ellers er det ikke mye å melde annet enn at det ser ut som det helt har sluttet å regne. Deilig! Kan godt være litt opphold fremover. T-37 Zanzibar
Trippeltrumftorsdagens dyreste kaffe. Min ellers så vennlige EVA FA fikk det for seg at jeg ville ha Hennessey XO og kaffe ferdigblandet når jeg ba om kaffe & cognac. Smakte vel ikke ille, men slikt gjør uansett vondt i hjertet. 5 minutter senere og like mange "I am very sorry Sir" kom hun tilbake med kaffe og XO hver for seg
Og jaggu var det pølser i gullbrakka i dag. Kan man da omdøpe den til pølsebod? Edit: Øyvind Hellstrøm ble observert i loungen. Han spiste IKKE pølser
Fryd over trippeltrumftorsdagen! Fått handlet såpass at madammen måtte forevige synet som møtte henne når jeg hadde bært inn alt fra bilen I tillegg har en av mine andre galskaper (Star Wars) blitt matet av Le Creuset, da de endelig slapp Han Solo Carbonite Signature Roaster. Eneste nedturen var at de ikke tok Amex Alt i alt en meget fin torsdag! Ha en flott torsdagskveld!
WHAT?! De tok Amex før jul, da jeg var der på kontroll.. Dette er jo en nedtur av dimensjoner! Var hos Tempur i Kongens gate i går, de sa også at de skulle ta Amex, men det fungerte ikke da jeg skulle betale. Så måtte betale med SAS MC.
Mulig det var noe med kortet mitt. Nettopp fått det Men, så sa hun også at de ikke tok Amex Skal tilbake idag for kontrolltime, kan plage hun i skranken igjen Over til det positive, så er det en ny verden idag etter gjennomført operasjon. Gled deg!
Det er bare å prøve igjen! Nå er det ikke bruk av Amex som er målet med operasjonen, så jeg overlever nok. Og jeg gleder meg til en hverdag uten briller!
Det gikk helt fint, til tross for stengt flyplass i en liten kort periode (visstnok pga oppblussing av brann i en bil) i går også
Jeg. Glemte. Trippel. Trumf. Det er første og siste gangen. Forleden dag var jeg så stresset på vei gjennom butikken at jeg glemte å scanne Trumf kortet før jeg betalte med SAGA MC. Begynner bonusfeberen og slippe taket? Får henge mere her tror jeg.. Huff og huff.