Ha en fredfylt fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 02. juli 2021.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,812
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Larvik!
    Sykemeldt på 5. dagen med dårlig rygg. Kan gå, stå og ligge men ikke sitte. Dessverre ikke hev/senk pult hjemme så det er blitt dårlig med jobbing. Ferien starter i ettermiddag så får håpe tre uker til med ro får løst den opp.

Skal få første skudd på torsdag så ingen utenlandstur planlagt denne ferien. Gutta vil bade og kjøre Berg-og-dal-bane så i år blir det sesongkort på Bø / Tusenfryd. Ca. 1-1,5 kjøretid til begge steder så det passer fint :) Første besøk på mandag (hvis været tillater det).

SayWhat, RoadKing, LN-FHU and 10 others like this.
  2. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,841
    Bonuspoeng:
    183
    Hvem andre har satt verdensrekord i en idrett som følges av noen andre enn folk som har hytte på sjusjøen og hafjell? :D

SayWhat, LN-FHU, Blaa and 5 others like this.
  3. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra hovedstaden.

Fått tatt med meg beina bort til bortekontoret, da jeg måtte bortom å hente noe jeg hadde liggende der. Så blir litt arbeid her liekgodt når jeg først måtte innom, før man surrer seg hjemover igjen.

T-10 til ferie, det er jo greit selv om man ikke har planlagt noe.. Men ferie er ferie uansett. Men heldigvis bare 3 uker, så en har litt å gå på til senere i år.

4. mrhaakon

mrhaakon Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,679
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag!
    Her begynner man å bli spent på oppkjøring til MC-lappen i dag :eek::confused:.

Nesten en uke til ferien starter, i tillegg til at Ikea har valgt at de skal levere nytt kjøkken første dag av ferien man reiser bort. Så da blir resten av ferien til å bygge opp nytt kjøkken.

Ha en riktig fin freda :)

5. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,728
    Bonuspoeng:
    293
    Fredag og snart ferie fra sommerresidensen. Det ble noen dager ekstra med hjemme/bortekontor. 2-3 timer til så regner jeg med PCen settes i dvale og ferien kan starte.

Men kjipt å dra hjemmefra når de akkurat var ferdig med et plassbygd vinskap, men vi får spare det til høsten :)

9A38FC62-71DD-4084-BCC7-6249A08D2760.jpeg

6. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    6,000
    Bonuspoeng:
    183
    For så vidt hyggelig, men vet faktisk ikke hvor vi/jeg/hunden befinner seg akkurat da. Kjøper den sammen med min datter som bor i Bergen/på Havstrilelandet.

LN-FHU and Berlioz like this.
  7. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,812
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor mange 400-meter hekkeløpere er det i verden?
    Stor prestasjon, og ekstra stort å slå en 27(?) år gammel verdensrekord. Men tidenes største, jeg syns ikke det.

Vebjørn Rodal?

SayWhat, LN-FHU, ArthurDent and 3 others like this.
  8. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    Av og til undrer jeg på hva en nordmann skal gjøre for at folk synes det er en bra prestasjon. Vi er jo vant til å høre at ski er for «smalt» og for spesielt interesserte, men nå er jaggu ikke en verdensrekord i friidrett bra nok heller.
    Misforstå meg ikke, jeg synes Rodal sin prestasjon var fantastisk, og absolutt en av de største prestasjonene av en nordmann på en idrettsbane, men om vi skal stikke fingeren i jorda og være ærlig så kan vi knapt hevde at Rodal var verdens beste 800 meter løper på det tidspunktet. Det er det liten tvil om at Warholm er. Det var jo bare et tidsspørsmål før han skulle ta denne rekorden

SayWhat, LN-FHU, ArthurDent and 4 others like this.
  9. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Fornebu! For første gang innom kontoret på gudene vet hvor lang tid på grnn av litt pc problemer. Her har det skjedd ting utenfor vinduene. Det som en gang var restene av en flyplass i form av en hangar har nå blitt et enormt hull i bakken

D3F931C3-CFBE-46AC-8743-D7259A544A68.jpeg

Og i dag kom også meldingen om at 2. vaksinedose er flyttet fram fra 5. august til onsdag i neste uke, så da går vi sommeren i møte som fullvaksinert. Litt småproblematisk med å ev. bli dårlig de to siste dagene før ferien. Det det er litt for travelt for det, men sånn er livet. Klager definitivt ikke

Ha en strålende en!

10. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,556
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Oslo!

På hjemmekontoret er alt en rekke teamsmøter gjennomført. I går var jeg innom barberen og fikk god hjelp med ny sjeggtrim med sikte på å sjokkere/skremme fruen.

Mission accomplished!

Har I løpet av dagen fått vite av kollegaer at jeg ser ut som a) wrestler b) biker og c) Viking, samt blitt spurt om jeg har tapt et veddemål. Vel en får ikke mer moro enn det en selv skaper :D

11. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,812
    Bonuspoeng:
    293
    Og jeg er helt enig!
    Jeg er bare uenig i at det et _tidenes_ idrettsprestasjon av en nordmann.

LN-FHU liker dette
  12. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,258
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra TOS hvor vi snart skal fly tilbake til Oslo. Nok en gang med Flyr, regner med at det blir goodie bag også denne gangen.

Tok en tur opp sherpatrappene rundt midnatt. Fin utsikt etter 1.203 trappetrinn

20210701_235642.jpg

13. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    Japp, tidenes norske idrettsprestasjon var da Vegard Heggen steg til værs mellom Paulo Maldini og Franco Baresi og stanget ballen i mål på San Siro og Rosenborg slo Milan 2-1. Ok da, muligens noe farget av at jeg er Trønder, men da kan man ikke snakke om smal idrett og dårlig motstand lenger i alle fall… (og for å komme @holmen i forkjøpet: dette er fotball og derfor du ikke har hørt om det :p)

indahla, miura and holmen like this.
  14. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,583
    Bonuspoeng:
    293
    Hehe..
    Jeg stemmer på enten Magnus Carlsen eller Terje Haakonsen. De driver nemlig med interessante idretter.. ;)

LN-FHU, Blaa, kjeeli and 1 other person like this.
  15. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,781
    Bonuspoeng:
    293
    Men hvem er norsk verdensmester i å fly?

LN-FHU liker dette
  16. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,841
    Bonuspoeng:
    183
    Flaks siden Kipketer aldri kom seg til Atlanta ;)

LN-FHU and kjeeli like this.
  17. holmen

Likes mottatt:
    75,583
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg kopierte teksten din, og puttet den inn i Google.
    Dette var første treff:
    Screenshot_20210702-154344.png

SayWhat, SirH00D, LN-FHU and 2 others like this.
  18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,051
    Bonuspoeng:
    293
    Du verden …

Kristian and OttoL like this.
  19. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,841
    Bonuspoeng:
    183
    Hvem er disse?
    Men vant de noe? Fint øyeblikk, men dummet seg ut mot Juventus i neste runde.

:D

20. holmen

Likes mottatt:
    75,583
    Bonuspoeng:
    293
    Det er nok noe dere fra ditriktene ikke har hørt om. Det er hipt og trendy. :D

Del denne siden