Hjelp ditt nettsamfunn!

Tråd i 'Nyheter' startet av tommy777, 15. febr 2017.

  1. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Vil ha med noen damer også, så jeg kan melde meg til tjeneste. Har tidligere blogget i flere år, men la den ned fordi min nåværende jobb var lite kompatibel med at jeg utad skulle være så opptatt av materielle verdier. Men, som Ragna Rekkverk, kan selvsagt blogge i den stolteste anonymitet.
     
    RoadKing, kiev, tommy777 and 2 others like this.
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Det kan også undertengede ;)

    Alle har nå fått tilgang. Takk igjen.
     
  3. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Er jo ikke den som reiser mest her, men jeg kan bidra med det jeg kan. Reiser jo innimellom med tvillinger med alt det medfører, så hvis det er ønskelig kan jeg bidra med ujevne mellomrom
     
  4. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    Vil bare si at forsiden har blitt mye bedre i det siste! Nå er det virkelig artikler som er verdt å lese. Fortsett slik!

    (Selv om jeg kunne ønske meg litt info om pris på forskjellige ting, typ hva koster det med Business med Latam fra FRA til MAD, femstjerners på Maldivene etc.)
     
    tommy777 liker dette
  5. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Godt å høre at du synes det har blitt bedre :)

    Når det gjelder Kandolhu-anmeldelsen hadde originalartikellen med pakkepris fra Danmark med et dansk reisebyrå. Jeg fant ingen tilsvarende pakkereiser fra Norge og landet på at det ikke var relevant å bruke den danske prisen, og siden det var vanskelig å finne en representativ fra-pris på hotellets bookingside valgte jeg å kun linke til bookingsiden i stedet i dette tilfellet.
     
    tommy777 and MadsVaHa like this.

Del denne siden