Er det nokon som har erfart at det tek fleire veker frå ICE endrar status til "Overført til Trumf" til trumfen faktisk kjem? Eg tinga eit abonnement i november og fekk "Overført til Trumf" før jul, men har ikkje sett noko til nokon bonus endå.
Har ventet en drøy uke nå på bonus fra Expedia der status skiftet fra "Bekreftet" til "Overført til Trumf" i romjulen. Ser ut til å være et mer generelt problem. ViaTrumf har også et varsel om mulige forsinkelser i utbetalinger på hjemmesiden sin. Vi må nok bare vente til de tekniske problemene er løst...
Ja, eg har sett varselet. Det har vore eit problem ei tid no, men resten av kjøpa vert som regel overført eit par dagar etter at dei har skifta status til "Overført til Trumf".
Har opplevd litt det samme. Et kjøp fra Morris tok nesten to uker før den faktisk stod på trumf-kontoen selv om det stod overført til trumf, mens tanum tok 3 dager.
Jeg fikk beskjed fra Ice om at det kun var 1 x 620,- pr. kundeforhold, så om jeg skiftet abonnement for kona og ungene også ville jeg kun få 1 x 620,- Kona kan selvfølgelig sikkert lage sitt eget kundeforhold og motta kr 620,- men ungene må jo nødvendigvis stå under en av oss.
Ser ut som om det lønner seg å mase og være rimelig direkte. Lang historie kort: Hadde leiebil forhold fra avis i sommer, gjort gjennom viatrumf. Avis avviste kravet mitt umiddelbart, sikkert fordi de ikke lenger er viatrumf partner. Ikke mye hjelp å få hos viatrumf, de bare skyldte på avis. Fikk idag følgende mail og 278 trumfkroner på konto: Hei, Bonusen på dette kjøpet fra AVIS er nå satt til overføring til din Trumfkonto. Merk at dette ble gjort da vi ikke kunne oppdrive noen grunn til hvorfor AVIS avviste dette kjøpet. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Madeleine ViaTrumf Kundeservice Kanskje på bakgrunn av denne mailen jeg sendte 3 desember..... "Hei Dette er skikkelig dårlig. At de bare kan avvise saken uten å gi noen som helst forklaring er rett og slett ikke bra nok. Jeg har gjort en handel hos dem, utelukkende for å få trumfpoeng, så blir saken min avvist via deres portal umiddelbart etter kjøp. Dette har nok noe å gjøre at de nå har fjernet seg fra viatrumf og ikke lenger gir trumfkroner ved å handle fra dere? At de gjør dette etter at jeg har gjort kjøpet mitt, har ingenting å si. Jeg har krav på poengene mine, da jeg har gjort alt riktig. Ingen av de nevnte grunnene du har listet opp gjelder meg. Ser gjerne at dere presser de enda hardere, de skal i det minste gi en skikkelig begrunnelse hvorfor de nekter å utbetale poeng jeg har krav på. Mvh artanis" Den 26. november 2019 kl. 08.59.41 -03.00 skrev [email protected]: Hei! Vi har fått tilbakemelding om din sak fra AVIS, og vi beklager å måtte meddele at din sak har blitt avvist. Vi har dessverre ikke blitt informert om grunnlaget for denne avvisningen, men her er noen grunner som kan ha ført til dette utfallet: Nettbutikken kunne ikke koble kjøpet ditt til din bruker på Viatrumf, som fører til at bonusen ikke kan utbetales. Nettbutikken mener du ikke møtte deres krav til utbetaling av bonus (se «Viktig informasjon om denne nettbutikken» under aktuell nettbutikk). Det kan ha vært en annen enhet (rabattkodenettside, prissammenligningsside o.l) involvert før eller under kjøpet som har blitt kreditert med salget i stedet for oss. Nettbutikken har ikke klart å spore kjøpet basert på informasjonen du har gitt oss (dette forekommer ofte hvis feltet «ordrenummer» ikke er fylt ut eller er fylt ut feil). Selv om vi ikke har fått vite hvorfor saken din har blitt avvist kan vi informere om at det alltid er en solid grunn til dette. Da vi ikke har fått en grunn for avvisningen, men det likevel har blitt utfallet, må vi anse denne saken som lukket. Vi beklager virkelig for at vi ikke kunne gi deg mer utfyllende informasjon om dette kjøpet. Vi håper på det sterkeste at dette ikke forekommer igjen. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Madeleine ViaTrumf Kundeservice
Bestilte ICE igår, men idag kom det status som avvist Har fått mail som bekrefter bestillingen, har hatt ice før men det er omtrent 6 måneder siden så burde ikke ha noe å si. Noen andre som har opplevd dette, og burde jeg da kontakte viatrumf eller ICE direkte?
Jeg fikk også avvist. Er ikke kunde fra før, unntatt et barneabbonement til jentungen. Bestilte et prøveabonnement og et barneabbonnemt til datter nummer to. En kollega av meg fikk også avvist, heller ikke kunde fra før.
Origo Må dessverre innrømme, at jeg byttet aldri abonemment, bestilte kun nytt nummer til begge to, og avbestilte nå. Sikkert litt dårlig moral og gjøre sånn, men hadde lyst på EB poeng, så da blir det sånn.
Har både Telenor og Ice i min telefon for øyeblikket og samtidig en router med Ice-MBB som begge fungerer aldeles utmerket med like god dekning som Telenor overalt annet enn i "betongbunkere" som nye store næringsbygg har blitt, men selv der funker det, om enn noe under middels. Synes det er supert at en aktør som Ice som tross alt er billigere enn "billigselskapene" OneCall og Talkmore som eneste lavprisaktør har støtte i fysiske forhandlere som Elkjøp og Power gir man kan få fikset problemer på få minutter - og at de i tillegg ofrer 620 trumfpoeng innimellom er jo ikke annet enn kjempemessig
Vår erfaring som bedriftskunde var svært dårlig, både dekning og kvalitet. Kunne tatt eksempler og referanser fra brukere, operatør og forhandlere(!) Når produktet er betydelig svakere, så hjelper det ikke med lavere pris, Trumfpoeng eller støtte hos fysiske forhandlere.
Skal absolutt ikke krangle på det, ville bare dele min mening som bruker - er jo selvfølgelig enig i at det skal funke som baseprodukt før man blander inn annet. Har ingen førstehåndserfaring innenfor bedriftsmarkedet, så der skal jeg ikke uttale meg i det hele tatt.
Nå har mine dukket opp i to nye linjer med status "Under behandling" og med gårsdagens dato. De som står som avvist (og har dato dagen før) ligger der fortsatt.
Jeg fikk mine (kr. 312?) når abonnementet ble aktivt, mener jeg å huske. ICE har fungert smertefritt men jeg tror det er viktig å ha en telefon som støtter tale over VoLTE i deres eget nett. Forrige gang jeg var kunde hadde jeg mye problemer, men da var heller ikke tale i eget nett aktivert. Fri data abonnement er gull verdt!