Hvor får man mest for pengene i 2023/2024?

Tråd i 'Reisemål' startet av oslo.to.unknown, 18. juli 2023.

  1. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    897
    Likes mottatt:
    3,270
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis du ønsker å ha en badeferie med stranden utenfor døren på hotellet er Durres et alternativ. Her er det kilometervis med strand og hoteller. Gitt mengden hoteller så er det ikke særlig privat om det er en ting som verdsettes. Vi bodde her bare en natt (Hotel Bella Vista). Hotellet var for så vidt fint, men frokosten var i enkleste laget om jeg skulle bodd der en uke.

    Et annet alternativ er Ksamil eller Sarande. Fly til Korfu og ta båten til det albanske fastlandet. Basert på bilder ser Ksamil ut som en plass man trives bedre en ukes tid, men på samme tid vil jeg tro det er noe dyrere. Totalt sett var Albania veldig billig.

    Ellers vil jeg anbefale Ohrid. Flott by med mye å by på i nærområdet. Man har også strender tilgjengelig langs hele østsiden i det minste, med Sveti Naum som en spesifikk destinasjon. Det er også noen badeplasser i selve Ohrid også. Air Serbia flyr dit fra Beograd og flyr også til Oslo, så mulig disse flyvningene klaffer, det samme med Edelweiss/Swiss. Ellers er det noen Wizz Air-flighter og diverse hit og dit.
     
    oslo.to.unknown liker dette

Del denne siden