Skjønner at jeg er litt kjedelig ift. dette tema, men bonusreiser for meg er nesten uten unntak innenlands t/r OSL-BGO for å treffe familie og venner i landets vakreste by (når været er fint). Men når det er sagt så vurderer jeg ulike eksotiske alternativer for å få redusert antall oppsparte poeng.
Neste på lista blir t/r Tromsø fra Trondheim med familien + hotell. Tenkte å feire bursdag i "gamlebyen"
Ja da kan du like gjerne skrive "når grisene flyr" Strengt tatt er min hovedgeskjeft i EuroBonus siste liten billetter innlands i høytidene når familie skal besøkes. Når en énveis OSL-TRD fort kan koste 2000-3000,- synes jeg 119,- + 6K poeng er grei butikk.
Jeg har opplevd flyvende griser flere ganger på konserter med Pink Floyd, Roger Waters og Brit Floyd - så det skjer nok oftere enn du tror...
Veldig interessant routing! Det der blir jo rene rundreisen i Asia. Visste ikke at det gikk an, men veldig nyttig å vite!
Booka guttetur til USA i forrige uke: 21/11 OSL-EWR SAS business 21/11 EWR-LAX United business 1/12 LAX-ZRH Swiss business 2/12 ZRH-CPH Swiss business 2/12 CPH-OSL SAS plus 110K poeng +CT og 2146,- i tax pr prs
Første uken i desember klarte jeg å bestille denne bonusturen til RAROTONGA, Cook Islands med United poengene mine. 150.000 miles og $138 i skatter. SVG-LHR SAS 737 Business LHR-FRA Lufthansa A321 Business FRA-PVG Lufthansa A380 Business PVG-AKL Air New Zealand 787-900 Business AKL-RAR Air New Zealand 767-300 Economy ----------------------------------------------------------------- RAR-AKL Air New Zealand 777-200 Economy AKL-PVG Air New Zealand 787-900 Business PVG-CPH SAS A340 Business CPH-SVG SAS A320 Business Kan innrømme jeg ser fram til denne turen Blir nok også en dagstur å fly med Air Rarotonga til Aitutaki (ble en endring siden Lufthansa ikke vil fly mellom SVG-FRA)
Da har du virkelig noe å se frem til! Både Rarotonga og Aitutaki er fantastiske stillehavsparadiser. Har vært der to ganger og skal tilbake (minst) en gang til.
YES, se fram til Raro." har vært der tre ganger.... Dro til høyre ( ev venstre ) på øya, og etter 32 km er du tilbake fra venstre ( ev høyre ). Har alltid leiebil, men du må til politiet å kjøpe førerkort. Joda, du viser ditt norske , tar bilde og får nytt mot gebyr. Finansierer vel politiet på øya med det. Hadde tidligere det i lommeboka. Stoppet av politiet i Lørenskog. Viste det, skulle ha sett trynet på politimannen , før jeg dro opp det norske
Kuult! Ja det skal bli litt av en tur! 3 ganger...ja da må dette være noe bra!! Så stiligt det med førerkort. Skal ihvertfall skaffe det, legge det ut på facebook og si at flytteplanene går i orden. Skal trekke litt i sjefen og få henne til å få panikk
Rarotonga blir helt sjef!!! Du må gjerne skrive reisebrev fra Air New Zealand i B789 Business... I sommer har jeg kvernet ut litt bonusbilletter igjen. OSL-SVG-IAH-SVG-OSL med SAS Business OSL-LHR-OSL i business med BA, for å kjøpe olabukse OSL-IST-OSL i business med Turkish for 2 pers. Imponerte pers nr 2! OSL-HEL med Finnair business for å treffe noen og drikke øl HEL-FRA med Lufthansa i business FRA-OSL med SAS PLUS og beste tilgjengelighet Og så har jeg BKK-TPE med Thai i business scheduled om ca halvannen uke. Poengene har ben å gå på hos meg. Jeg sparer ikke til pensjonsalderen, for å si det sånn.
Mine bonusreiser i sommer. Bestilte alt da SAS hadde kampanje med halv pris; KRS - TOS SAS Plus t/r 10.000 poeng Betalte 320,- kroner. Sparte 4000,- fremfor å kjøpe billett. KRS - TOS SAS Go x2 t/r 10.000 poeng Betalte 820,- kroner. Sparte 2800,- fremfor å kjøpe billett. KRS - ARN SAS Go t/r 10.000 poeng Betalte 360,- kroner. Sparte 2000,- fremfor å kjøpe billett. Spart 8600,- kroner på å bruke 30.000 bonuspoeng. Grei valuta synes jeg.
Alle opptjent med UA MP poeng.. I morgen, i 4 dager HKG inkl Fly og Øl med Fnate ! OSL-BKK-HKG-BKK-OSL TG Business ( $ 30 pr. pax ) Februar 2016 OSL-FRA-BKK-SYD-MUC-FRA-OSL TG First ( $ 142 pr. pax ) Selvfølgelig LH Business OSL-FRA-MUC-OSL Mars 2016 OSL-IST-DEL-FRA-OSL TK og AI Business ( $ 115 pr. pax ) LH hjem i Business fra FRA. Etter alt skriverier om AI har jeg bevisst valgt AI 787 DEL-FRA
Dette er jo virkelig en krem rute. Hvor langt i forveien bestilte du? Og,hvorfor ikke ANA F HND-BKK? Finnes kanskje ikke?
HND - BKK var gammel F.. En av kun fååå maskiner med gammel! Men var kun oss to + 1, så service etc var meget bra
OSL-LHR British Airways Club Europe A319 LHR-AUH Etihad First Apartment A380-800 AUH-DEL Etihad First B777-300ER DEL-AUH Etihad First B777-200LR AUH-LHR Etihad First Apartment A380-800 LHR-OSL British Airways Club Europe A319 87500 AA-miles og 1951 NOK i skatter og avgifter. Egentlig skulle jeg vel kun ha betalt 80000 miles, men etter å ha vært i telefonen i 30 min og gitt noen veldig nitidige beskjeder, inkludert AA-nummeret sikkert 5 ganger, gadd jeg ikke krangle på det. Edit: Saksbehandler måtte gå en ekstra runde og endte opp med 80 000 miles, likevel. 1 time på telefonen tok det ...