Jeg anså ikke det som veldig sannsynlig. At det skjer med noen av de andre flyselskapene som sliter derimot... Og jeg tror også at det vil komme en del nye flyselskaper post-covid. Men det er en annen diskusjon.
Mener det er 10%, på go......i europa.....og krav om overnatting mener jeg. Så ikke noe kjempegunstig deal Har brukt det på en tur til London et par ganger mener jeg....
Ja, det er vel omkring 10% rabatt. Største ulempen er at det bare gjelder i Go, kun t/r og heler ikke open jaw. Jeg har brukt det av og til tidligere men heldigvis solgt mine aksjer da jeg fortsatt fikk litt over 10 kr for dem i mai.
Trolig ja, jeg fikk det i hvert fall på alle offentlig tilgjengelige priser omkring et år siden, også på f.eks. Now Or Never. Men du får ganske sikkert ikke rabatt på Family & Friends eller lignende. Dem har et aksjonærportal der du bestiller. Rabatten er 10-20%, men ikke på skatter/avgifter.
Da har jeg kjøpt 1000 aksjer i dag, hvilket skulle gi meg rett til å kjøpe ytterligere 9000 for SEK 1,16 per stk. Blir garantert ingen gullkantet investering, men vi får vel alle bidra med litt for å prøve å holde selskapet i live