ICE med 4000 EBP til nye kunder inntil 8.12.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TElg78, 05. des 2019.

  1. chipcampden

    chipcampden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    517
    Bonuspoeng:
    93
    Hva var det som ikke fungerte hos Ice?
     
  2. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    653
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    De påsto at telefonen prioriterte ice+ når jeg hadde nett. Selv etter mange samtaler med kundeservice og ikke minst detaljert oppsett på telefonen hoppet den vilkårlig over til ice (telia) hele tiden. Dette betydde at den enorme inkluderte datapakken på 1000GB ikke ble tappet, men kun den på 6 som var inklusive fra Telia sitt nett.
    I tillegg bor jeg en plass med dårlig Telia dekning. Langs veien der jeg bor er for meg umulig å hverken høre på nettradio eller snakke telefon når jeg kjører. Både telia og ice+ har veldig optimistiske dekningskart som ikke stemmer med virkeligheten. Telenor er forøvrig i en klasse for seg selv her..
    Telefonen min er forøvrig en et år gammel iPhone 8S. Forøvrig var hastigheten på opplasting ufattelig dårlig... CE98E699-C1AD-46EE-8FC6-50949EB500FB.jpeg
     
  3. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    hva betyr det? fikk du 620 trumf kroner?
     
  4. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, men ikke velkomsttilbudet (99,- kr mnd i 2 mnd).
     
    Shyneno liker dette
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk det, selv om jeg har vært kunde før .
     
  6. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Har vært kunde før og bestilte 2 mnd. for 99,- nå. Alt gikk igjennom og ordrebekreftelse mottatt. Så får vi se hva det blir til :)
     
  7. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    ikke jeg ;(
    og måtte gå fra 10GB velkomstpakke fra talkmore plus en del Morepoints.
    så mye gjør man for å få ekstra ebp : D
     
  8. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Mer enn nok data
    Du kan bruke data fritt helt opp til 30 GB i to måneder. Bruker du mer enn 30 GB reduseres hastigheten til 64kb/s.

    Dette står hos ICE, men betyr det 30 GB hver måned eller 30 GB tilsammen over 2 måneder?

    Edit: Gjelder da det prøve ab.
     
  9. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Ser at kjøpet registreres i løpet av 48 timer... Betyr det at kjøpet blir registrert som utenfor kampanje om jeg slår til nå, men kjøpet registreres på mandag?
     
    Last edited: 08. des 2019
  10. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    769
    Bonuspoeng:
    93
    Snodig, fungerte upåklagelig her hos meg. Dual-SIM med både Telenor og ICE, stort sett lik dekning rund baut. Selvfølgelig har den ene bedre dekning her og den andre bedre dekning der, men ICE+ fungerer også upåklagelig. Telenor vinner dog innendørs i moderne bygg siden de har to frekvenser, der 1800mHz trenger greit gjennom som eneste leverandør.

    30GB pr mnd :)
     
    Misterix liker dette
  11. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Skrev inn mobilnr mitt og da kom det at jeg hadde hatt Bli Kjent på det nummeret før :( Kan være det var for kort tid siden jeg var innom de sist :p
     
  12. PerFlyer

    PerFlyer PerFlyer

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    33
    Vurderer å hoppe på for å få Trumfbonus, men det handler jo også om hva ICE tilbyr. Kona var ikke fornøyd med kundeservice da hun var abonnent for noen få år siden og sa opp, noe som også skyldes erfaringer fra et opphold i USA. I USA fikk jeg kjøpt en gunstig datapakke hos Telia, svært mye rimeligere enn hva det kostet hos ICE. Har ikke sjekket om det fremdeles er slik, men hører gjerne om noen har erfaringer med ICE vs Tela.
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Aha.. jeg bestilte er nytt nr. Ikke portering.
     
  14. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel ingen som påstår at du skal bli hos ICE hvis de ikke har et produkt som passer deg. Selv kommer jeg til å sørge for å ha en leverandør som gir meg en god pris på data i USA neste sommer, feks. Uavhengig av hvilke viatrumftilbud som måtte være best akkurat da. Hvis du tror at ICE kan være greit for deg i en periode og levere det du krever av et mobilabonemet så bytt, og bytt så videre til til en leverandør som du mener leverer bedre for deg.
     
  15. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Ahh, ja da går det vettu :p
     
  16. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    Hva skjer dersom man bestiller nytt nummer under samme personalia som tidligere?
    Mister jeg abonnementet jeg har nå, altså blir det portert? Eller er det egentlig bare nytt simkort og kan plugge det i hvilken som helst tlf?
     
  17. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du lager en ny bestiling og ber om nytt nummer får du et nytt simkort koblet opp til et nytt nummer. Ditt gamle nummer blir stående uforandret hos den operatøren du har i dag. Ikke ulovlig å ha flere nummer knyttet til en person.
     
    SVG_flyer liker dette
  18. stargate82

    stargate82 Medlem

    Innlegg:
    56
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som vet om man må aktivere sim kort med nytt nr for å få poeng eller kan man bare kaste det og si opp abb etter ett par uker?
     
  19. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,645
    Likes mottatt:
    7,632
    Bonuspoeng:
    183
    Trenger ikke aktivere
     
  20. stargate82

    stargate82 Medlem

    Innlegg:
    56
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    ok, takk for svar. Kan avbestille alt etter 2 uker da?
     

Del denne siden