Ser ikke behov for depositum enda, så lenge folk sier i fra tidlig om de evt ikke kan bli med kan jeg redigere antallet en stund til.
13. des ser kanskje ut til å passe for meg men vet ikke 100% før 11. des - Blir det for seint for å melde seg på? Tenker da i hovedsak på maten, eventuelt får jeg henge meg på før og etter
Folkens, fikk mail i dag om at maten må forhåndsbestilles siden vi blir så mange og det er full julebordsesong. Sjekk menyer på www.mirabel.no/meny Send PM til meg med hva du skal ha. OBS!!! Påmelding nå blir bindende. Bestiller du mat, betaler du for den om du kommer eller ikke. Vi har bord til 15, ser det nå står 17 på lista, så øker reservasjonen. @Misterix jeg øker til 18, så gir du bare beskjed så fort du vet om du kommer eller ikke. Frist for valg av mat er 9/12
Takk for at du korrigerte meg. Det er ca 350 gjester i restauranten den kvelden, så de ønska at så mange som mulig bestilte det samme. Jeg sa vi forholder oss til Juletallerken, pinnekjøtt og lutefisk.
Får dessverre ikke vite 100% før 11/12. Men dere har vel kanskje også planer om å starte et sted først?
@jgroneng ,så lenge vi får det vi ønsker, så må en si seg fornøyd, tviler de går tom for pinnekjøtt, lutefisk eller jule tallerken 9/12 er da deadline, da må både lam, sau, fisk og gris, slaktes, ribbes, fiskes, filtreres, marineres,lutes, kokes, stekes og serveres. Bon appetitt