Ser folk skriver litt her og litt PM, men uansett, jeg er pokka nødt til å vite hvem som faktisk kommer og hva de skal spise. PM’r er mottatt, men jeg svarer ikke på de. Dere ser de er åpna. Samme i forumet. Ser ikke helt for meg å betale for folk som ikke møter opp, så 9/12 kl 17 må jeg ha oversikten. Endelig liste over påmeldte blir oppdatert da. Står du på lista har du plass. Sorry, må være streng her.
@Tore, tenkt på et sted å starte før maten? Siden jeg ikke vet sikkert før etter 9/12 må jeg droppe maten men hadde vært kult å møtt gjengen før det.
Ikke noe problem å fikse mat til deg når du vet om du kommer eller ikke. Nei, ikke vurdert noe sted først. Pleier å bli nok uansett
Antar at folket ikke kommer til å gi seg alt for tidlig slik at hjemtransport med tog ikke er aktuelt og Taxikø er lite fristende i julebordsesongen, så da er spørsmålet hvor har dere valgt bo? Spørsmål #2: Antrekk for kvelden? Casual eller Kjole og hvitt (eller noe midt i mellom)?
#1 Jeg tenkte å gå hjem jeg #2 Fortsatt mye å finne på finn. Bør jo være noe flyrelatert. Jeg kjøpte en gallauniform med jagerfly-ving forrige uke. Fant en knæsj flyvertinneuniform fra avdøde Colorair også til fruen.
1. natttoget(må tidlig opp, snørrunga i jule verksted, dagen derpå, kona har benyttet vetorett`n) 2. 3 piece suit tuxedo eller smart casual(mest sannsynlig). Finner du fram da @milehigh ? Gledes å se deg i det antrekket The Hub(hadde en god natt søvn der)
Nå var det bare det at jagerflyvere i 20-årene var noe slankere enn meg i dag, så for å få på meg denne må jeg evt sy vingen inn i linning og ellers ha fri oter.
Jeg nøler fortsatt litt, da formen er usikker.. Men utelukker ikke en liten gjesteopptreden i morgen.