Har försökt att uppgradera 3ggr nu under lördagen men får felmeddelande jaja ett år månader till resan så ingen panik /M
Jeg forsøkte det samme for IF turen til HKG og fikk feilmelding. Ringte IHG customer service og fikk oppgradert rom med club access til en meget hyggelig pris
Ser nu att jag var inte så lite otydlig det jag försökte uppgradera var köp av ambassador programmet, får försöka ringa dem på måndag. //M
oppgradering ja! En av to netter.... nja! Det er endel kjipe vilkår med den, og det kjipeste er at det er kun fullpris rate du kan benytte. IHG har ofte 30% rabatt etc, men den kan ikke brukes sammen med free weekend night
Nettopp sjekket inn på IC Times Square og er litt skuffet. Ble tatt i mot av en livstrøtt (tilsynelatende) resepsjonist i mottaket for Ambassadors. Ingen upgrades tilgjengelig og ble tilbudt USD 50 eller poeng. Sky view room var greit, men ikke noe mer. Vurderer å ringe IHG customer service i morgen for å høre om noe kan gjøres. Mulig jeg er bortskjemt m hotell
Har du gjort en dummybooking for å sjekke om det er høyere romklasser tilgjengelig? Om det er, gå til front desk manager og be de ordne opp
Svarer meg selv her. Hotellet er fullt og det er derfor ikke mulig å få noen upgrades. Sjekket med en dummy booking som foreslått. Etter litt vurdering må jeg uansett si meg fornøyd. Ambassador til USD 200 ga meg en gratis natt til nesten USD 350 her på IC Times Square og da er statusen «innspart» allerede på første overnatting Har også fått en god deal på IC HKG i oktober.
Kan gratisnatten brukes når som helst så lenge det er tilknyttet helg? Skal til HKG en langhelg i mai, og da høres det jo ut for at dette kanskje bør testes ut
Ja du må ha skaffat dig Amb. status først. Då kommer det upp som en kampanje "voucher" på din profil sida. Skall du ha en oval långweekend som går øver tors-søn / fre-tisd, så måste du gøra 2 bokningar. en som går øver fre-søn alt. lør-mån. och så måndag-tisdag.
Jeg har booket IC fre-søn, og tenkte å legge inn ny booking for 1 dag, eller må du har minimum 2 dager for å få den voucher @dahlmath ?
Du kan lete opp ledige AMB weekends her: https://www.ihg.com/intercontinental/content/us/en/ambassador/free-weekend-certificate/book. Dette kan gjøres før man kjøper Ambassador
Takk for bra tips! Nå ble jeg keen på Malta, hvor jeg aldri har vært. Og trenger å bruke opp en free weekend night voucher. Ja, jeg ser at posten er gammel, men regner med at hotellet fortsatt står der, haha. Tråden hadde gått meg hus forbi før. Anbefaler som mange andre i denne tråden Ambassador. Har vært det og brukt det i flere år, kjøpt for poeng. Har også hele tiden vært så mye hos IHG at jeg tjener opp Spire/Diamond uansett.