Uten å starte et reisebrev vil jeg bare legge til at Malta har mye å by på, særlig hvis du er interessert i historie. Deilig klima også.
Thanks for the update! Jeg må nok til Malta en liten tur, ja. Litt klønete å fly dit fra Norge, og jeg nekter løsninger ala Ryanair fra ARN. Men siden jeg er ganske mye ombord hos BA fra før av, kan det se ut som en routing via LON kan fungere fint. Ser ut som det må bli LGW i så fall.
Sjekket priser, for moro skyld, og Air Serbia via Beograd ga veldig gode priser. (Sjekket en eneste dato, så datagrunnlaget er veldig svakt.. ) Pleide ikke DY å fly direkte til Malta?
Jo DY, fløy dit. Men det var alltid kun en somerrute. Jeg sa vel ikke det tidligere i tråden, men min Ambassador free weekend voucher løper ut 1. mars, så det må skje noe før den tiden... Og været der nede i middelhavet er ikke håpløst selv utenom høysesong Hva tror vi om Air Serbia, da? Har aldri sett noen omtale om dem, faktisk.
Jeg har vært på Malta i februar og det er helt fantastisk. Få turister og behagelige 18 Grader på dagtid Om Air Serbia tror vi at du skriver den første omtalen her inne etter du har reist . Maten kan vel ikke bli verre enn det du får på en reise i SAS Plus til LHR ?
Jeg fløy Air Serbia i September (Køben-Beograd-Oslo) i økonomi. Var helt ok 3+3 i øko med litt snacks og drikke inkludert