Jul i Bangkok - what could go wrong?

Tråd i 'Reisebrev' startet av Calling, 22. des 2025 kl 12:46.

1. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,941
    Bonuspoeng:
    183
    Satser på at ingenting går galt denne gangen også, jeg er tross alt en ordentlig fyr ;)

På denne først virkelig kalde dagen i Oslo denne vinteren vender jeg snuten østover. Tror det er første gang jeg har betalt for SAS business. Fant billetter tidligere i år på perfekte datoer og fine flytider - innbiller meg også at prisen var innafor. Denne turen tar meg faretruende nærme nok et år som EBG og faktisk gull på livstid. Da får det være lov å skjemme seg bort :)

Kulern i SAS-loungen nå og bygger opp apetitt. Har god tid på CPH så satser på debut i Eventyrloungen, etter obligatorisk besøk i deres gullstue.

Rakk også litt hamstring på Meny. Det blir poeng og omsetning av slikt. Har jeg kalkulert korrekt bør årets siste CT snart være på konto!
    20251222_112356.jpg 20251222_112404.jpg 20251222_091150.jpg

2. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,941
    Bonuspoeng:
    183
    "We have a fully booked flight". Det merker ikke 1A noe til :D
    20251222_131750.jpg

The_Dude, kongenamundsen and holmen like this.
  3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,364
    Bonuspoeng:
    293
    God tur!

Fantastisk by, i alt kaoset som tross alt er med på å definere stedet.

De lokale lever jo etter prinsippet fra Kardemomme-loven, og jeg er en stor fan av byen av den grunnen også. "Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill, men forøvrig kan du gjøre som du vil" :)

Hvis det er kunder som vil kjøpe en nygrillet chicken satay kl 02 langs et fortau, kan man være helt trygg på at noen har funnet det ut, og parkerer mopeden sin, med grill stripset fast på siden, og fyrer opp nettopp satay. Samtidig som de selger kald øl fra kjøleboks med isbiter.

De plager ingen, veldig mye tvert imot. Men hadde vært forbudt uten næringstilsyn, moms-registrering, skjenkebevilling og regler om nattarbeid pluss pluss mer byråkrati i Norge :D

kongenamundsen liker dette

Del denne siden