Føler med deg. Fpr det er sjef. Prøver å huske gamle talenter, formasjoner og hvem som var kupp Jeg har ikke bidratt så mye på hjemmekontor i dag
Dag 11: Vakna halv åtte av naboungar som sprang over terassen. (Det er framleis folk i live der ute! ) Ein og ein halv time med nettaviser og i telefonen mens ein venta på at dagens bursdagsbarn skulle vakne. Frokost, marinering av kjøt, reprise av gårsdagens 16-delsfinaler i Age of Empires, sortering i bilder frå siste åra. Etter 6 timar + i pysj var det på tide å kle på seg å få hjortekjøtet i ovnen. (Indrefilet av kolle som vart skoten mens ho beita på tredjeslåtten på bøen.) @haakonks råda meg til å opne vinen. Eg gjer alltid som doktoren seier. Når kjøtet passerte 60 grader kjernetemp var bordet dekka og flaska halvfull. God middag, og eg er nede i 29 kg hjort i frysen. Trimma vaskemaskina så den ikkje skulle ruste fast. No: IF, kvartfinaler i Age of Empires, siste rest av vinflaska og så vidt litt gjesping. 66 timar igjen...
Tre timar igjen, så er det rett på Kiwi og dra Trumfkortet. Det skal også bli kjekt å treffe igjen gjengen på jobb i morgon og sjekke om dei kjenner meg igjen.
Jeg arrangerte quiz for 28 stykker hjemmeværende kollegaer på i går. Funket som fjell. Aberet var at i de pausene mine kollegaer var i tre egne "meet"-rom i Google så drakk jeg vin, så det gikk i kluss på hoderegningen min på siste oppgaven der de kunne få mange poeng.
Hadde du giddet å sende meg quizen på pm? Skal holde quiz på fredag selv, hadde vært herlig å redusere litt på mengden arbeid
Dagens karanteneaktivitet: Et stykke oppe i veien ligger en fiskebutikk som pleier å ha god fersk fisk. Uten å bryte karantenen satt vi oss i bilen som ikke har vært brukt siden februar, og kjørte til fiskebutikken. Så sto vi utenfor og så inn i disken hvor det lå mye deilig fisk, og ringte inn til damen bak disken. Vi ble enige om hva vi skulle ha, damen veide opp, pakket inn og ringte ut beløpet. De har slått opp Vippsnr på kassen med så store tall at vi kunne lese dem fra utsiden. Vi vippset penger Damen satt fisken på trappen Vi hadde stekt lyr til middag I morgen skal vi ha skrei loin ..
Ingeniørløysing på karanteneproblem, tipp, topp, tommel opp! (Ikkje at eg hadde noko tvil på at du skulle ordne ut Eddie, men eg blir så glad inni meg når ting ordnar seg.) Kan ellers nemne at eg har vore i jobb sidan onsdag morgon. Det var kjempetrivelig å treffe igjen alle sammen etter å ha vore vekke i tre veker. Onsdag etter lunch begynte eg å savne heimekontor, karantene, breidband og pc som klarar å starte Outlook på mindre enn sju minutt.