Karantene dag 10 overlevd. Jeg registrerer at folk her har benyttet karantenetiden med å se diverse serier og filmer og funnet på mye annet tull. Selv har jeg booket 136 timer på jobb hittil, noen må jo sørge for at det kommer varer til alle COOP-butikkene på Sørlandet og Vestlandet, og det er blandt annet det jeg har ansvaret for å få til å fungere. Ikke så enkelt når fast ansatte sjåfører som går i 2 uker på / 2 uker av blir nektet innreise til landet siden de ikke har fast bostedsadresse her, de bor i bilene de 14 dagene de er her etter eget ønske. Nå har det gått seg til etter at forskriftene om dette ble litt mer spesifikke, men forrige uke var det helt håpløst. Det eneste jeg stort sett har fått med meg på TV er de daglige oppdateringene fra regjering og helsemyndigheter klokken 16:00
Så lenge en bare sitter i bilen og har karantene sammen med mor og bare kjører rett til hytten, kan man ta en dagstur til hytten ..
Må klippe grenset nå @Eddie47 fram med gjødsel og gro stimuli for plenen, viktig at din gressplen er grønne enn naboens...
Jeg kommer aldri -ALDRI- til å gjødsle gressplen! På starten av 1980 tallet bygde vi hus i Brumunddal og fikk planert tomten og en av åre venner der var gartner og hun var rådgiver for hagearbeidet. Husker ikke hvordan, men på flere måter ble det gjødsel i jorden som ble lagt ut. Sammen med gressfrøene ble det også gjødslet .... Plenen ble grønn og fin, men gresset vokste minst 10 cm i døgnet! Det var før robotklipperne og koronakarantene .....Aldri mer gjødsle plen! (På hytten er det bare utmark rundt og ingen å sammenligne med ...)
Så den ferdig for ett par dager siden, da jeg måtte ha noe å finne på etter at jeg var ferdig med Legoen og er helt enig. For en syk syk verden vi lever i. Der snakker vi virkelig om en historie som overgår fantasien!
OMG! Så tre episoder i går. Det er lag på lag på lag med forskrudde typer, og plot twist rundt hvert eneste hjørne. Og en fin liste over alt som er galt med USA.
Artig å finne bra flyturer også ... en liten tur til NYC tidlig høst i Business for under 14 000kr ...
Har dere noen tips til hvilke magical magnet sett som anbefales? Jeg har et sett som heter magical magnet II, er det forskjell på 1 og 2? Usikker på om det er relevant for dere, da det er til min sønn. Selv er jeg ikke kreativ. Takk for eventuell hjelp