Har kjøpt direkte fra nettbutikken til Lego.. GT3 RS er jo utgått. Men Chiron skal fortsatt være mulig å få tak i..
Den er grei. Kan du ikke ta et bilde av samlingen din en dag. Porscha er forsatt i boxen, guttungen er for ung til den, så må vente 1 år med å pakke opp.
Har bygd det inn i ettertid. Tror det er meningen også. Litt smådemontering her og der, men veldig gode instruksjoner. Gir virkelig nytt liv til settene
Har akkurat innledet forhandling med kona om ekstra vitrineskap for oppbevaring av Lego-modeller på en standsmessig måte! Og nå legges det inn bestilling hos min faste dealer av Lego (lekekassen.no) til tross for ingen trumf, men alt for mange som overpriser Lego noe ekstremt, så sjekk alltid prisene!
Trodde Lekekassen pleide å gi Trumf på ViaTrumf? Uansett er det ofte mye billigere der ja. Jeg har luftet tanken om å bygge en hylle oppunder taket på kontoret mitt, hvor det vil være plass til maaaange Lego-modeller. Det var ingen umiddelbar nei fra sjefen. For de som er bekymret for støvtørking, så kan jeg anbefale display cases fra Wicked Brick.
Ønsker meg Tie-fighteren din, @Torris ! Den hadde passet fint inn her: Her er bygge-bordet, og en påbegynt Camper: Under bordet står tidtrøyte for et par uker med hjemmekontor: Alt får ikke plass på kontoret, så noe er plassert andre steder: (Death star er en popcorn-maskin )
Observerte idag en far med datter på tur i nabolaget for å plukke søppel. Om de sitter i karantene eller bare får dagene til å gå med litt alternativ aktivitet er uvisst, men en fin ting man kan gjøre selv om man sitter i karantene så lenge man holder seg unna andre.
Er de heimsende frå stengde skular, samleband og skrivarstovor utan nøgdi med heimearbeid å stella med, då tarv de ikkje sitja gjerandslause. Nytta tidi til å temja dykk upp og odla ein mynstergod norsk. Skriv kvæde, novellor, utgreidingar, stubbar og stykke. Høgnorskringen har svaret, om noen skulle finne på noe annet enn Lego