For en flott tur og fin måte å oppleve Emirates F på... Etter å ha lest dette så blir jeg fristet til å prøve dette selv.
Prøver å tigge her hjemme om å få reise på MR til HKG. Målet er å samtidig klare å få EBD, så får hun gullkort. Får se om hun slår til på "tilbudet".
Problemet mitt er ikke at hun ikke gir meg lov, men hun er flink til å si ja og samtidig gi meg verdens verste samvittighet
Kona mi har mørnet skikkelig... mens jeg og @shyneno var HKG/BKK turen forrige uke, var hun selv på MR til Gdansk, nå til helgen mens vi er på vei til CPT, flyr hun til HKG, hun har ordnet plusgrade og alt selv, alt jeg trengte å si er hvor mye poeng jeg forventer at hun har innen en viss periode...
Er vel litt i samme båten, prøver derfor å myke opp forespørselen og gir god betenkningstid. Kan ofte hjelpe å spør om hun vil ha noe i taxfree eller en vedkebutikk så kan jeg kjøpe meg ut av dårlig samvittighet
Bump på dette reisebrevet. Da er Plus med SAS i boks 1-4sept. Så blir det kanskje Cathay P(For avois til TPE) og Emirates F(BKK) ut fra HKG. Hadde vært gøy om noen kunne tenke seg samme turen.
Mulig jeg ev kan tenke meg samme tur, må bare sjekke så det ikke blir gutte tur til LIS den helgen. @Fredrik81
Du kan jo mikse det opp litt C bort og F på returen Cathaty P i F er billig 36 000 Avios og 18 000 for C tur-retur og avgiftene er 448kr i følge BA.
Da har jeg sikret meg billetter HKG-BKK i september, så da blir det dusjing ilufta på meg også. Prisen var det ikke noe å si på 7200kr. Tidligere lå det over 11 000kr på samme datoene. Da får Cathay pacific F vente til en annen gang.
Har ikke lest hele tråden enda men havnet rett på siste post @Fredrik81 Det er bare en ting å si! Livet må sies og være helt fantastisk når vi kan betale 7200 hardt fortjente kroner for å ta en dusj!
Det er et hardt liv. Man må fly plus(eventuelt C om man er heldig med oppgardering) helt ned til HKG for å få seg vått og tørt og samtidig kunne ta seg en dusj, samtidig så er det en meget billig måte å få oppleve emirates i firstclass selv om det kun er 3timer per vei. Og siste sjangs er nå i september.