Kortkombinasjon ved 4MNOK årlig forbruk

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Terminal, 29. okt 2017.

1. Terminal

Terminal Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Det er likegyldig 25p vs 15p pr hundrelapp dersom 15p gir business for go-pris.
    Det som det viser seg er at man ikke behøver å bruke 15p kortet for å få business for go-pris. SAS MC Premium kortet med FlyPremium ser på totalt akkumulert poeng pr år, ikke kun hva som er brukt med MC kortet.

Dersom skal reise med Business/Pluss så gir denne setupen egentlig en opptjening på 41.67 pr hundrelapp. (25*1.67=41.67)

FlyPremium multiplikator 1.67 (long-holt business koster 100K, men betaler 60K 100/60= 1.67.

Upsaker liker dette
  2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,062
    Bonuspoeng:
    293
    Godt poeng!

3. kepiblanc

kepiblanc Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Ligger ikke i nærheten av 4 mill, men lærer litt selv her gitt.
    Det er da slik at så lenge du har rundet 200 000 poeng på en opptjeningsperiode, så har du flypremium for en gitt periode etter det, også selv om du faller under 200 000 poeng, f.eks ved bruk av en CT?

4. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,062
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, du har statusen i 1 år fra du bikker 200 000 poeng de siste 12 månedene. Etter det kan du bruke alle sammen om du vil.

kepiblanc liker dette
  5. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    @Laffen, har du i det hele tatt brukt eToro selv? Jeg begynte å bruke eToro i 2011, men har nå latt det ligge siden sommeren 2016.
    Det har etter min erfaring ALLTID vært omsetningskrav forbundet med bonusene hos eToro. Hvis du har annen førstehåndserfaring så er det sikkert flere enn meg som er spent på å bli opplyst av din ekspertise.

6. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,970
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg prøvde å svare på dette i tidligere innlegg, men innleggene ble slettet, så på grunn av sensur på dette forumet er det ikke mulig å svare deg på dette :(

Del denne siden