God morgen, det er helg!

Sitter i sengen og drikker kaffe, mens hunden koser seg i fotenden. Kaffemaskin på soverommet var en god investering.
Det snør litt, og det har det gjort en stund. Ikke så mye av gangen, men til sammen blir det nok til at jeg iallfall må koste trappen. Og kjøre et par ganger frem og tilbake for å trampe ned snøen. (Alt for å slippe å måke..)
Har enn så lenge satt 50 før 50 på vent. (Altså å ha besøkt alle USAs 50 stater før jeg blir 50) Det kan hende jeg ombestemmer meg i løpet av året, vi får se. I stedet satser jeg på å ha besøkt alle Europas land i løpet av året. Booket derfor en tur til Athen, siden jeg aldri har vært i Hellas. Så da har jeg litt varme å se frem til om en måneds tid. (Resten av landene som mangler tas i mai sammen med
@kjeeli )
Så i dag skal jeg finne hotell i Athen (kom gjerne med tips!), booke middag på Færøyene (kom gjerne med tips!), og se om jeg finner et par reiser til så både kona og jeg får utnyttet julekakenderluke nr 18. LTD er innen rekkevidde!
Booket tur til BKK i går. I den sammenheng hadde jeg meningsmåling i "Skyteam booking tråden". Jeg valgte å høre på
@Rscott (hadde allerede booket og bestemt meg), og det blir Vietnam Airlines og doble poeng på hjemreisen. KLM på utreise, så total poengpris ble 142.500 + CT. Ja, jeg kunne ha spart ca 50k poeng med Saudia, men jeg liker et glass vin på flyet, og jeg liker også å ikke mellomlande midt på natten. (Og poengbingen er helt ok stor nå)
Skal også til storbyen i dag, og høre på bråkemusikk sammen med en kompis. Det blir stas! Skal faktisk bo hos Stordalen, men det er booket med 3x nivåpoeng (til kona) gjennom SAS Hotels. Så jeg forventer ingen oppgradering.
Ha en fin en!
Vis alt...