Lørdag - ut på tur

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Arvid1410, 24. sept 2022.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,553
    Bonuspoeng:
    183
    Siste strekket ZRH-OSL er med en A220-100, liker denne flytypen med store vinduer og en mini skjerm med kart

1BFB7FED-E6C4-41C1-95B1-AB75C2D0A3A8.jpeg

Satte meg ned på sete 1A.
    Fikk servert litt mat

DFA8879A-567F-43FC-8F75-0DCAB82647CF.jpeg

Var egentlig litt småmett etter forrige flymat og litt snacks i loungen, men fikk nå spist opp.

Har savnet varmmat på flyvningene på denne turen.
    Hun som serverte meg på LH FRA-AGP fortalte at de ikke serverte varmmat på typiske ferie destinasjoner i Europa. Hadde jeg f.eks flydd til Athen som har ca samme flytid ville de servert varmmat.

De hadde med seg en lærling på denne flyvningen, og han var proaktiv til å fylle på glasset før det ble tomt.

De to andre jeg har vært på tur med sitter i Sas Plus AGP-OSL med ankomst rett over midnatt, spent på hva de har fått servert i dag.

I kveld kan jeg nok engang høste frukter av at jeg har kjørt Junior til og fra flyplassen i alle år.
    Han stiller gladelig opp som sjåfør en lørdagskveld!

Da er denne turen over, bra det er søndag og hviledag i morgen.

Et kjapt spørsmål helt på tampen, på AGP-ZRH fikk jeg blokkert sete ved vinduet, jeg hadde 1D

EF3F61D2-2E03-4CBE-BB19-B3F9706DFF57.jpeg Er det sånn at EBD sørger for dette på andre selskaper enn Sas også?

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,883
    Bonuspoeng:
    293
    Du reiser biz, derfor blokkert nabosete. Det hadde du fått om du hadde hatt null status og.

tobeornot999, kjeeli and travelislife like this.
  3. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag til alle! Ikke noe reising men vinskapene er på plass så kan late som om jeg er i en hyggelig lounge her hjemme inntil videre i alle fall. Arbeidsuken gikk unna, det var mye å gjøre. Var på Köd med jobb på torsdag. 1400 gram entrecote på 3 personer og mange sides + en fantastisk vin (Cantino, 2018) gjorde susen. Kjøpte to flasker til av den på Vinmonopolet i dag. En fra 18 og en fra 17.

EndreD, jgroneng, holmen and 2 others like this.
  4. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,553
    Bonuspoeng:
    183
    Alle på det setekartet reiste i C, kun jeg som har kryss ved min side.

travelislife liker dette
  5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,883
    Bonuspoeng:
    293
    Ah, ok. Snedig.

6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Da jeg reise samme rute med A220 sammen med @anders82 og @RoadKing ble vi plassert på hver vår 2 seter med ledig sidesete …

7. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,553
    Bonuspoeng:
    183
    Dette var på A321 fra Malaga, der er det 3+3 med ledige midtseter. Lurer på om det kan ha noe å gjøre med at det er bassinet på den plassen.
    På A220 satt jeg på en 2 seter med ledig sidesete sånn som dere gjorde.

RoadKing liker dette
  8. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    Har også opplevd det på LH C. Også at 4D var blokkert når jeg satt på 4F. Virker som at de ønsker å passe godt på SAS diamanter. LH er jo en konkurrent til SAS, som illustrert av at dine medreisende fløy SAS.

kjeeli liker dette

Del denne siden