God formiddag fra Hjortneskaia. ArthurDent og Trillian venter på boarding på Color Magic. Vi har bestemt oss for å ikke stresse med noe som helst køing. Det ble litt travelt i går kveld, og kan viderebringe min egen "Note to self": Sumo gir EB poeng, lille Sumo gir IKKE EB-poeng! Hadde ikke tid til å dra fra lille til "store" God helg! Og min medfølelse med de som har drukket for mye Møllers tran...... Eller noe.
Ja, absolutt. Det er nå to år siden jeg reiste med SK i C interkontinentalt og siden manns minne er tre dager, har mye gått i glemmeboka siden da. Særdeles positivt så langt: - Behagelig sete - Hyggelig bevertning - God lyd i øreklokkene - En mer enn ok meny Jeg kommer nok til å prøve den svenske whiskyen, Swedish oak fra Mackmyra, men først skal man få skylt ned de varme nøttene med litt sjampanje...
God tur SAS C førstereisgutt! Det blir bra. Det tror jeg virkelig. SAS leverer jevnt ikke noe dårlig produkt der framme . Men nå er jeg mindre negativ til det andre her inne kaller drager og gardinmafia.
Relativt rimelig Krug i Cosmopolitan bar akterut. Det var i hvert fall, mulig de har økt opp. Dere får rapportere tilbake hvordan det ligger an. God tur.
God tur og god Whiskytesting. Synes den er så god selv, at selvstjålne flasker ble en del av årets vennejulekalendre Iallefall for oss som ikke er Skotland fan på Whisky fronten.
Kort oppdatering fra OSL, SK805: det ble bussgate fra F17, til en kjøretur på 62 meter. Greit å få med ulike kollektivformer når man først er på tur... Men her sitter vi, godt og vel ferdig boardet. Så langt er varslet pushback 50 min forsinket, pga "værforhold på Heathrow". Ifølge interweb er det lettskyet og frisk bris der borte, så det er mulig tårnet på LHR også var på julebord i går... Hvor er pre-takeoff champagne når man virkelig trenger den...
Noen satser på FFF (full før Færøyene), andre kjører en annen strategi. God tur over dammen hilses fra en annen SK C-kabin
I år fikk jeg ikke godkjent det opplegget, så da blir vi vel hjemme. Tror jeg går inn på Trivago og sjekker litt, det er lenge til 23. des. God tur til dere.
Nå må du bestemme deg. Først bilde av Gunnhild og tekst om over en dam, så Rurik i vesterled, men du er litt unnskyldt du har fått med visstnok.
Vi (rojalt flertall?) beklager forvirringen. Gunnhild skulle ta oss fra Gardis til Kastrup, Rurik flyr oss over den store dammen til skolefritidsordning for voksne
Jeg håper og tror du blir fornøyd og at returbilletten er av samme kvalitet og at du blir avhengig. Nå er dere straks halvveis.
Skjønte det nok, Gunnhild er en A 321, men måtte absolutt skrive noe. SFO betyr Skolefengselsordning, godt valg og god tur.
God lørdag fra Nordens Paris Idag har man ikke gjort mye og planen for resten av dagen er å øve til eksamen på mandag. Men på den lyse siden så skal jeg ut å fly om 5 dager. Jeg er klar. Mørketiden er igang her oppe, men jeg mente jeg så noe lyst uten tegn til sola tidligere idag Han en god lørdag alle sammen selv om du befinner deg i Norge, utlandet eller et sted over oss
Takk! Foreløpig veldig bra, blir spurt om etterfylling av drikke hele tiden, akkurat slik det skal være Litt for varmt i kabinen, men det er vel ganske vanlig har jeg forstått.