God lørdag folkens Sprøtt hvordan man plutselig våkner opp på en fremmed plass, i denne settingen er det Essen sentrum i Tyskland. Folk skraller og roper på utsiden, de gjør sitt beste for å holde meg våken. Jeg går ut i stuen for å sjekke om fortøyningen av gardinen hos Jr fungerer. Han puster tungt og tenker ikke over fatters sin problematikk: er jeg i riktig tidssone for å starte en dagstråd på IF akkurat nå! Mikroovnen blinker forstyrrende mot meg i «stuen» på vei for å løsne trykket på prostata’en, uten å vekke Jr. Hadde jeg hatt den blinkingen på mitt rom, ville jeg blitt gal! Løsningen ville blitt noen tape striper over displayet, men virket ikke som det plaget Jr nevneverdi. Valgte å fylle glasset med litt bobler og returnerte til mitt rom for å skrive en dagstråd. Ha en fin fin lørdag med eller uten maskeringstape folkens
Hei fra Florida! Vinterferien føles mer som sommerferie med strålende sol og skikkelig varme. Nå har vi kommet oss til Fort Lauderdale og nyter både bassengliv og late dager på stranden. En nysgjerrig iguan tok også turen innom for å si hei Ha en fantastisk lørdag alle bonusnisser
God formiddag fra BKK. Kommet med gjennom sikkerhetskontrollen og er på vei ut til Sat-1. SK974 er 50 minutter forsinket, så god tid i dag. 1 time layover på CPH blir spennende. Ha en finfin lørdag!
God taubane lørdag! I dag står taubane, shopping og aquarium på planen. Avsluttet fredagen med et måltid ved stranden og fyrverkeri. Mye å ta seg til med og det er lett å fylle opp 4 familiedager her. Snart sort belte i Sentosa