Skandale!! Vi hadde det heldigvis omvendt i våres ut av MUC, da gikk flyet fra den andre terminalen Ser for øvrig meget behagelig ut dette! En anelse misunnelig
Tja, vodka er en fantastisk drikke som rense smaksløkene veldig bra, samtidig som den er ganske anonym. Hvis man spiser mye kaviar og gjerne forskellige, er dette en fin parring for å kunne smake forskjellen. Jeg har aldri reist i First, hvor mange typer kaviar/vodka blir det servert?
Eg er med på den, men for min del så er eg oppteken av kombinasjonen, mat og drikke, og den reine renseeffekten er ikkje heilt meg. Men Isley Whisky og blåskjell er topp!
Det er bare en kaviar, fikk ikke med meg hva den het. Vodka som skyllemiddel ser jeg, renser bra opp, men smaker fortsatt høgg bart.
Forresten stapp mett etter mat. Forretter var, kveite med noe eplemosgreier, geitost med asparges og papayasalat og en grønn salat. Tok gås til hovedrett og ostetallerken til dessert.
Grey goose som Lufthansa serverer til kaviaren er vel en av dei som er heilt kurrant å få ned bar Vesentlig lettere enn kompass spriten vertfall