Dagen før dagen tilbringes på ny uvant lokasjon. Heldigvis bare en enkel sak som skal ordnes. Fikk nå registrert dagens luke i julekalenderen
God morgen fra Hafjell. Ingen mer fly i år. Men likevel er appen full av mange nye bestillinger, og jeg håper det blir mange fler. Blir straks ut i bakken, håper solen titter frem. En halvliter i sola hadde smakt godt i dag. God lille julaften!
God morgen fra hjemmekontoret. Her har det faktisk kommet 2 mm med snø, så det er hvitt ute! Det er jo hyggelig. Kaldt er det også, så kanskje snøfnuggene blir liggende? Snart ut på tur for å trimme litt (det trengs jo i disse dager), og så hadde kona glemt en julegave, så den må jeg også fikse mens jeg er ute på tur. Må passe meg for alle andre som er ute og kjører, for dette er vel dagen da man kræsjer mest, er det ikke? Julekalenderen er påmeldt, kanskje det blir en tur eller to under juletreet også? Hvem vet? (Bare julenissen!) Mye spørsmål, lite svar. Der har du meg i et nøtteskall. Ha en fin en!
God morgen, begynner å forberede på avreise om noen dager. Bestilte via Gotogate, som jeg i utgangspunktet ikke har hatt noen problemer med før. Fikk oppgitt 2 PNR på "reiserute", og tenkte at det stemmer fint med at det er to operatører - LH group (LH,OS) og ET, altså innenfor stjernealliansen. Men nå kan det virke som Gotogate har lappet sammen en skikkelig Frankenreise, og billetten ikke er gjennomgående og at bagasjen da sikkert ikke blir sjekket inn hele veien. Om dette stemmer er det dårlig av både OTA og *A. Vil ikke bli noe problem nedover, men litt kjett oppover da vi må overnatte i TLV. Skal sies at disse billettene var veldig mye billigere enn å booke direkte. EDIT: Ser nå at reisen har en billett per person, så da er det vel gjennomgående, da?
God formiddag fra HEL. Her er det kaldt og klart, 7-8 kuldegrader utenfor, men solen skinner og trafikken ser ut til å være ca i rute! Her er det klart for årets siste flytur, AY913 skal frakte meg til OSL før Vy får stå for siste etappen hjem. Masse folk på tur med Finnair og andre her idag, skikkelig juletrafikk. Fått gløgg og julekaker i loungen så da holder det til second breakfast ombord! Nyt lillejulaften folkens
God morgen fra det bergenske. Fortsatt ingen snø i sikte, men den fuktig luft og kald temperatur har gjort noen av trærne hvite. Så kanskje et fnugg av julestemning. Arvingen sendt i barnehagen mens de siste praktiske gjøremålene ryddes unna. Først litt InsideFlyer og kaffe. Ha en fin lille julaften.