Hva er erfaringen til andre med å klage på dette? Vi var på samme flyvningen som @ccurrahee til MIA, hadde hatt en natt på hotell på CPH først så ante fred og ingen fare. Ved boarding ble det informert om at det ikke ville være Wifi på flyvningen og da skjønte vi jo at det måtte være LN-RKP. Billettene var kjøpt i biz- ikke oppgradert, så ble litt skuffa.
Eg fekk LN-RKP heim frå NRT forrige veke, klaga og fekk 30.000 poeng. Var på FP-billettar so eg tenkjer det ville vore urimeleg av meg å krevje noko meir enn dette (får jo trass alt tilbake alle poenga). Hadde eg hatt betalte billettar ville eg kanskje forventa noko meir.
@Tonjemo , jeg har truffet bingo og får gammel kabin hjem fra IAD i dag. Krav blir skrevet på CHP i morgen tidlig.
Min datter skal også med der, men vet ikke helt hva hun går til, bortsett at jeg har fortalt henne at flyet er likt alle de andre SAS flyene utenpå. Men inni ... Mangler Wi-Fi og skjermer ....
Gå inn på Expertflyer.com. Lag deg en Aircraft Change Alert på flighten du skal fly med. Da får du mail hvis de endrer flytype.
Det kan endre seg igjen, så ikke gråt enda. Men uansett, den er ikke så katastrofe som folk skal ha det til synes jeg
Ble flyttet fra 1D og 1F til 1E og 1F. Håper selvfølgelig på at det endrer seg igjenz Men hvis ikke, kan jeg regne med 40.000 EBP per person? Det er en Eurobonus-billett med Fly premium.
Du kan sende inn krav for alle som reiser og forklare hvorfor dere fortjener 40k poeng hver, og regne med å få det ja. Service og crew er forøvrig det samme. Så det kan godt bli en fin tur for det. Men det kan jo være greit å ta med litt egen underholdning hvis du liker mye skjermtid.
RKP er ingen krise, spesielt ikke i C når man likevel har valgt midtsetet fordi man reiser sammen med noen. Hva med å bare nyte turen?
Godt råd! Synes flere bør følge på her Tross alt har man jo stor påvirkning på utfallet her.. (Men ja, jeg medgår at jeg også er litt paranoid i slike tilfeller)
Først skal vi sutre over at det er vanlig 330 og ikke NEO, så skal vi sutre over at det er 330 og ikke 350. Ikke undervurder mulighetene for klaging og syting
Nei det har jeg slettes ikke tenkt til å fortelle noen andre en folk her inne. Jeg har tatt utgangspunkt i summene som SAS selv velger å gi i kompensasjon til andre kunder, nemlig 30/40k EB i C. Og bedt om det samme, så jeg har heller ikke veldig dårlig samvittighet over at betalingen på 120K poeng (+ 750 NOK eller noe sånt) blir byttet ut med 180K poeng inn i familiepoolen etter siste USA tur.