Nå er det meldt om "Actual equipment change" tilbake til 333. "Scheduled equipment" er fortsatt 343. Tyder det på at det ikke blir LN-RKP likevel? Setekartet er fortsatt 2-2-2.
Da var det byttet tilbake!! Men.... SAS har flyttet oss vekk fra setene vi har hatt hele tiden OG separert oss Vi bestilte 1D og 1F ved bestilling i november. Og har de siste par dagene hatt 1D og 1E på LN-RKP. Når de nå byttet tilbake står vi med 1D og 3F. Kan jeg regne med at dette fikses på Kastrup?
Det ordnet seg, takket være noen hyggelige svenske damer som gjerne kunne flytte seg, de ble faktisk fornøyd med å kunne sitte på 7DF istedenfor 1FH. Vi fikk dog ikke hjelp ved innsjekk, men måtte kjappe oss til gate. Der fikk vi imidlertid god hjelp av en (litt morsk) drage, som gjerne kunne kostet på seg et smil, for hun fikset jo alt og fikk 4 mer fornøyde kunder
Ser nå at SK925 ble avlyst idag, huff da. Er det noe gærent med LN-RKP også nå? Eller har de avlyst for å spare penger? Jeg skal uansett ikke klage, her jeg sitter klar til å boarde LN-RKO med 1DF
Som det ante meg ser det ut som LN-RKP skal fly SK901 i morgen. Jeg har foreløpig 1A, bør jeg lete etter annet sete? Blir jeg kompensert, så skriver jeg det på kontoen for «artig med nye kabiner selv om kvaliteten er lavere». Håper dog på ny kabin hjem igjen på onsdag på SK902.
Vindusetene er de eneste som ikke er ved midtgangen, så om du ikke har lyst til å klatre over noen når du skal ut, så ville jeg valgt et sete i midten.
Takk for tips, løste seg ved at LN-RKP ble sendt til Beijing i går kveld. 1A i oppdatert A340 det blir da.