LH selger både C og D innen Europa, også innenriks. men det er ikke «saver». Jeg har feks D DUB-FRA-OSL i morgen, det gir 2500 status poeng i M&M pr leg
Må velge de mest flexible billettene, eller tett mot avreise. Også som @Are sier, hvis er går via byrå så kan en velge booking code
Jeg bruker Park View, de har 24t service og er i tillegg såkalt proaktive så om det er noe endringer som feks HON ikke fanger så har jeg som regel ny reiserute før jeg vet at det er forsinkelse. Koster litt, men ikke hele skjorta.
Nei, det hadde jeg sist på en IC connection, har ikke fått annet enn P og Z på intra EU saver som jeg kan huske. Ville bare orientere om mulighetene for opptjening ift klasse, stor variasjon.
Har snart en t/r LH Business Flex, der jeg ønsker å ta et tidligere fly på samme avreise dag. I billett reglene står det: Earlier flight on day of travel (where available) Included Må det da være ledig i samme bookingklasse (P)? I så fall hvordan finner man ut det? Er det mulig å benytte seg av utreisen, men kansellere og få refundert returen med denne billetten?
P/Z er vel at reisen må gjøres i den rekkefølgen den er utstedt, om jeg ikke hukser helt feil. Du går nok i minus med å prøve refundering. Det med tidligere flight bruker å funke fint så lenge det er ledige seter