Det var rett og slett mye folk. Morsomt minne forresten, foran oss i køen var den baben, nesten uten klær (jeg kødder ikke), foran henne igjen var det en ultramuslimsk dame med tett gitter for øya. Er vel det sterkeste kulturgapet jeg noen gang har opplevd.
Hjemreise Vi ble hentet i loungen av en agent fra Swiss og geleidet til flyet. Samme nydelige champagne til velkomstdrink. Nesten samme meny som på turen ned. Nydelig russisk røkelaks, men uten blinis denne gangen. Resten av måltidet var også som forventet helt perfekt. Servicen likeså. Og nok champagne Sov godt på hjemturen også. Egg og skinke til frokost passet meg ypperlig. Etter landing ble vi møtt i flydøra av Swiss ankomstservice og ført inn i en ventende minivan. Den tok oss til A- terminalen. Egen pass- og sikkerhetskontroll for F- Pax. Deretter bars rett opp i First loungen. En flott lounge. Større enn den nye i E- terminalen, og har i tillegg cigarlounge. Men den mangler de flotte dagromma og uteterassen som fins i E- loungen. Kun et hvilerom med to liggestoler Mat og drikke er selvfølgelig førsteklasses her også Det samme med service. Vi spiste her rett før avgang med SAS , så maten i kuben fristet ikke. Overgangen til innenriksloungen på OSL ble stor. Her er det nesten umulig å finne to seter sammen på ettermiddagen. Siste leg gikk til TRD, hvor vi faktisk landa til 17 grader på kvelden
Velkomen heim, og tusen takk for eit supert reisebrev, og for at du tok deg tid til å dele turen med oss! Eg kjenner at eg er ganske klar for å tilbringe ein dag i F-kantinene i begynnelsen av oktober. Trur nok eg nærmar meg 38 i reisefeber allereie.
Takk for det! Tenkte det var på tide å bidra litt etter å ha vært "gratispassasjer" i lengre tid her inne. Har lært mye her. Ja, du og @Travellingalf , og alle andre som har dette i vente kan bare glede dere! Det er et utmerket produkt.