Maldivene Ct og bonuspoeng for 3 personer

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Sjefen1234, 15. aug 2018.

1. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    116
    Bonuspoeng:
    43
    Heisann godtfolk! Nå har vi sanket og spart poeng i snart to år og vil gjerne komme oss en tur til Maldivene neste sommer. Vi er en familie på to voksne og to barn (9 og 11 ved avreise) og har to stk. CT'er og 500K+ med poeng. Vi er avhengige av å kunne reise innenfor uke 27-30 pga. jobb. (27.06-26-07) Ønsker 2, helst 3 ukers varighet. Kan noen her hjelpe oss med å finne dette? First er selvsagt topp men skjønner at det er vanskelig så business er greit nok. Jeg har ikke noe abonnement på AF eller EF ennå men ordner dette om nødvendig. Dette er vår første tur med CT så all hjelp tas i mot med takknemlighet. Lover grundig reisebrev til forumet om vi får til dette, og betaler gjerne for tjenesten med en flaske bobler etter ønske eller hva som anses å være et rimelig honorar...

2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Det er jo ikke den letteste oppgaven, men her er et forslag til utreise. Blir dette en halvflaske bobler?

Trykkern liker dette
  3. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    116
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for raskt svar, om det kvalifiserer til bobler avhenger av Tallinn, men dette finner vi ut av... Jeg ser at jeg dessverre postet dette i en annens tråd og har derfor postet på nytt i en egen tråd, beklager dette.

Del denne siden