God morgen! Har kommet meg til kontoret, og har allerede sendt av gårde to eposter. (Og slettet 37..) Dagen er full av møter, forhåpentligvis nyttige. Solen skinner (iallfall så fort jeg kom meg over tåken). Og da steg temperaturen også. Men det var frost i natt, så naboens nyvaskede biler var alle blitt hvite. Denne uken er det flytur igjen! Det blir stas. Ha en fin en!
God morgen folkens. Er på hjemmekontoret skinner sola og kaffemaskinen har jobba hardt på morran. Et par dager kontor før en samling med jobben fra onsdag til torsdag, og på fredag morgen går ferden atter til ALC for et par dager på hytta. Ha en knall dag alle sammen!!
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Ingen reiser i kalenderen før sommerferien. Det er lenge til ... Men, våren er på vei så noe positivt er det jo. Og: at jeg ikke bor i Oslo (lengre) og er avhengig av t-banen til jobb
God morgen fra stueloungen. Heldigvis er det endelig mandag. Vi har badet. Snart skal vi spise havregrøt. Vanedyr heter det visst. Men denne uken blir det båttur. Til DK. Det skjer ikke hver dag. Og neste uke skal vi, nei det får vi spare til senere. Men det skjer heller ikke hver dag. Vanedyr? Ha en fin mandag!
God morgen fra OSL. Rakk 3 pølsesnabber på loungen før det var å komme seg gjennom passkontrollen. Liker ikke opplegget i det hele. Alle må komme seg tidlig gjennom og så forombordstigning før det er ventetid før mannskapet er klart. Så alle mann til slusa som om det var gratis gull(eller fritt setevalg) i andre enden…
Morn fra kontoret. Har to møter i dag, som starter og slutter på samme tidspunkt. Så jeg må ta stilling til hvilken av de to jeg skal delta på, evt bare droppe begge. Solen skinner, men det blåser kraftig. Sykle i motvind i nedoverbakke er greit, og vi får satse på at vinden har samme retning og dytter meg oppover i ettermiddag. Ikke noe flytur på meg før neste uke. Da blir det en tur med Widerøe som ble bestilt da det fremdeles var mulig å gjøre med Eurobonus. Ha en fin mandag!
Fikk «tilsnakk» fra SAS for å ikke ha festet setebeltet enda. Kom på at det er jo merkelig å sjekke det før de har gjort sikkerhetsdemonstrasjonen som viser den komplekse mekanismen og hvordan setebeltet faktisk festes.