Mandag og 2 dager til Julaften

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 22. des 2025 kl 00:03.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    32,605
    Bonuspoeng:
    183
    Leverte 2 av 4 gaver jeg har ansvaret for i går, og fikk samtidig med en pinnekjøtt middag og riskrem dessert ved levering.
    De to andre kan jeg ta med meg på Julaften, som skal feires hos svoger og svigerinne.
    Så her er det mer julekos enn julestress, men skal spandere på meg en liten økt på det lokale treningssentret.

Fikk forresten kvittet meg med GDN flex billettene, og erstattet de med en helgetur til DUS.
    Sus og dus til 6350 kr pp for 4 flights og 11k nivåpoeng er sånn akkurat innafor, da får Jr logget en eller annen ny fotball stadion samtidig.

Noen her som er medlem av FC Köln, som kunne hjulpet oss å kjøpe billetter til Hoffenheim kampen?
    Da slipper jeg å melde meg inn :)
    Tydeligvis vrient å få tak i billetter direkte ellers (tredjeparts er ulovlig og til overpris)
    Han har noen andre alternativer i området som muligens er mer overkommelig for same day ticket.

Føler meg litt Julenisse som har sendt @Maggie 1000 kr rett i foret, ifm Fjordkraft vervekampanjen han la ut i Invites tråden.

Kos dere på jobb, dere som befinner dere der!
    Resten kan nyte årets juleferie allerede :cool:

NoLimit and Nordlands like this.

Del denne siden