Uhhh! Den er fin. Har den selv =) Men den er i deler så kanskje jeg skal bygge den på nytt.. Hjemmekontor her i Larvik også. Alle fire. To stk. små (8 og 11) som var ferdig med alt skolearbeid for dagen kl. 09:00 og to store som forsøker å gjøre så mye vi kan. Ikke lett når vi akkurat har flyttet og har elektriker på besøk som skal montere en elbil-lader fra det gamle huset. Strøm av og på ... Nett av og på ... Kan bli to-tre (kanskje mer) spennende uker.
Skulle vurdert det, men nei der kom permitteringsvarselet så nå trenger jeg den selv Viktig å ha noe å finne på mens man sitter i telefonen og prøver å komme igjennom hos BA.
Rett før slaget 19, på usynkronisert men destillert klokke, tok hjulene i bakken på Pudong Airport. Vel parkert på gate 88 (normalt et godt kinesisk lykketall!), så står og sitter småslitne reisende og ber til høyere makter om å gå komme ut. Antakelig er det kø inne i ankomsthallen hvor alle skal til registrering og helsesjekk. Etter 40 minutter var det noen som åpnet døren, men ingen bevegelse... en time og 8 minutter passert. De begynner å rope opp enkeltseter som får forlate flyet. Rad 11... Rad 34 DEFG, kunne forlate... Fullsatt A330-200 kan ta sin tid, om de slipper ut fire og fire. Sakte, kanskje hvert tredje-fjerde minutt roper de opp ca 4 nye passasjerer som kan forlate flyet. Det kan være de med økt risiko som går forlate først. Men det vet jeg ikke. Her er man enten Rød, Gul eller Grønn. Rød er strikt isolasjon. Gul gir 14 dager streng hjemme-karantene. Grønn gir normalt 14 dager med snillere karantene. Dog er det siste dagen, da myndighetene fra i morgen krever 14 dagers isolasjon for alle utlendinger som ankommer Kina via Beijing, Shanghai m.fl. Selv sitter jeg på 35C og venter... 1t23min nå med venting i flyet...
Norwegian måtte kansellere pga. Snøstorm her i nord. Så da har vi fått ny tid imorgen 06:30. Gratis natt på Radisson til imorgen