Manglende poeng for hotellbestillinger via SAS (powered by hotels.com)

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Skyline, 07. aug 2025.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,724
    Bonuspoeng:
    293
    Mine har kommet omtrent når de skal, 4-5 uker innsjekk.

2. Bonusduk

Bonusduk EBD

Likes mottatt:
    1,611
    Bonuspoeng:
    93
    Det første hotellet (Radisson) sjekket vi inn 24 Juni, og jeg ser faktisk at poengene allerede er på plass.:eek:

Upsaker liker dette
  3. Lnbre

Lnbre Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,580
    Bonuspoeng:
    163
    Har hatt et par opphold i vår bestilt gjennom Hotels by Sas. Begge gangene mottok jeg poeng/level points ganske nøyaktig to måneder etterpå.

4. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    13,016
    Bonuspoeng:
    183
    Opphold avsluttet 2.mai. Poeng mottatt 9.juli. Tilbakedatert til innsjekk 28.april

Rapolo liker dette
  5. Bonusduk

Bonusduk EBD

Likes mottatt:
    1,611
    Bonuspoeng:
    93
    Har virkelig gått unna her. 3 hotellopphold i perioden 24 Juni til 10juli. Alle poengene på konto allerede.

6. Jon_Noj

Jon_Noj EBD

Likes mottatt:
    652
    Bonuspoeng:
    93
    Har tidligere fått alle poeng fra SAS Hotels automatisk innenfor de angitte 8 uker, men nå er det en som drøyer (har bestillingsbekreftelse med poeng spesifisert).

Ser at mange har problemer med å forsøke å klage/etter-registrere, før jeg prøver meg på samme runddansen -- er det noen som noen gang har lykkes med å etter-registrere manglende poeng på Hotels by SAS opphold?

Edit: Og der kom plutselig poengene likevel rett etter at jeg postet dette, men likevel interessant å høre om noen noensinne har lykkes med å etter-registrere, har bare lest saker hvor man ikke kom noen vei.

Last edited: 19. aug 2026

Del denne siden