Det begynner å nærme seg for deg nå
@Satyv Ser at værmeldingen er positiv for noen av dagene du skal være der
Ønsker deg en fortreffelig tur
Turen med Chicago Crime Tour var et høydepunkt for en som har sett mange mafia filmer, serier og dokumentarer. Så en tur med dette selskapet anbefales når man er på tur til Chicago, hvis man er interessert i slikt
Det finnes flere som tilbyr Gangster Tours, men der blir man sittende på bussen hele veien
Det er viktig å hygge seg når man har litt alenetid
Det er artig å kunne bidra med et reisebrev som motiverer andre til å dra til samme destinasjon
Du kommer sikkert til å stortrives på turen
Hvor har du planlagt å bo?
Fordelen med å dra alene er at man stor helt fritt til å gjøre akkurat som man vil selv. Ingen som plutselig vil til venstre i et kryss når du selv vil til høyre
Jeg var nok heldig med prisen på hotell rommet på LondonHouse, bestilte på Expedia via ViaTrumf og betalte 4500 kr for 3 netter.
Trumfkronene kom inn 3 dager etter utsjekk, og omregnet til EBP ble det 5696 nye bonuspoeng + 900 poeng for bruk av Amex
Sjekket nå hvor mye 3 netter med corner room ville koste i juni, og da skal de ha 15000 kr for samme romtype
Så mye hadde aldri jeg brukt på hotell for 3 netter, så greit å besøke Chicago i lav sesongen. Da kan man bo bra og sentralt for en rimelig penge
Nok en gang må jeg takke InsideFlyer.no sine medlemmer for all informasjon som blir formidlet på forumet. Det er det som har gjort at jeg kan utforske verden på C og F klasse for slikk og ingenting
Sitter inne med 210k EBP og en CT som må brukes i år, så det er nok ikke siste reisebrevet dere får lese fra min side i år
Ps Håper alle som har vært i London på MR er såpass oppegående at de ikke blir nektet adgang til en av flightene
Vis alt...