! Det var litt av en combo-rett Men jeg kan aldri huske å ha sett at man kan velge "alt-annet-enn" noe som special meal. Derimot er det, hvis man liker sjømat, et godt triks feks hos BA å bestille nettopp dette. Får som regel kamskjell eller noen gode scampi og en salat, som jo er et lett og sunt måltid. Men det var et generelt tips, som selvsagt ikke fungerer for deg
OSL-LHR på SK805 nettopp nå: blackened pork. Kan melde om at SAS har endret presis INGENTING på maten sin etter de begynte å servere igjen på Europa-rutene post-covid. Sikkert flere enn meg som begynner å bli lei av det samme tilbehøret, og hvor det kun er kjøttet som endrer seg (i hele 3 varianter, yay!)
Varm klut kom, så ble varme nøtter og drikke servert. Forrett kom på eget brett fra trallen Laks Skinke på reisefølge
Etter hovedretten som begge valgte kalvekjøtt. (Det var en seig affære) Kom ost og dessert trillende på en ny tralle. Dagens servering var nesten på høyde med det som ble servert før korona. Savnet Kalix Löjrom.
Her er ankomst måltidet Hva den tomme tallerken skulle brukes til, fikk vi aldri vite! De ble også utlevert en boks med
Bedre måte å kunne velge seg et måltid på enn siste tiden i hauger av plastlokk. Jeg vil påstå at jeg ikke er altfor snobbete, men at alle tallerkene så ut som en salig smørje av dårlig presentert måltid på tallerkenen. Smaken kan være OK likevel, selvsagt. Og så savner jeg oste-vogn til slutten av måltidet, for jeg antar de ikke gjeninnførte den samtidig når du ikke tok med bilde av den?
Fra @kjeeli Etter hovedretten som begge valgte kalvekjøtt. (Det var en seig affære) Kom ost og dessert trillende på en ny tralle.
Se der, ja! Jeg hadde nok ikke fått med meg alle postingene. My bad - og veldig hyggelig at SAS så behovet for å bedre mat-tilbudet i business. Men kommentarene mine om hovedrettene står fast
I dag, sk4049 osl svg "Vi har beklageligvis problemer med å få leveranser fra catering på OSL, vi har dermed kun noe å drikke for de som reiser i sas pluss, og for dere i sas go har vi kaffe og te "
Jeg ser i appen at det har kommet en oppdatert meny 1. juni. Det er ikke så store endringer, men for min del blir innenlandsturene mer kjedelig ettersom Ringi er bortforbedret (står i hvert fall ikke lengre i menyen - kan noen bekrefte at det ikke lengre er tilgjengelig om bord?). På utenlandsturene har dem byttet ut Fever Tree Tonic med Ekobryggeriet Tonic. I tillegg har dem nå også Ginger Beer. Når det gjelder mat så har dem nå Instant Pasta som jeg garantert ikke kommer til å smake.
Har lest eller hørt at Ringi skulle bort en stund. Var det ikke noe om at det skulle i Go? Tydeligvis ikke det heller. Men jeg liker vodka og ingefærøl, så der er det faktisk en forbedring i mine øyne.
LAX-CPH fredag 3 juni. Varme nøtter i (glod)varm skål ganske så umiddelbart etter belteskiltet ble slått av. Ingen meny ble utdelt. Valg mellom vegetar, and, lam og fisk. Vi tok lam og and, smakte bra. Dessert kom etterpå, jeg tok is. Fruen tok litt av alt med unntak av is. Tror det var kake, frukt og ost hun fikk (tok ikke bilde). Frokosten var OK, men jeg mener de må droppe paprikatullet snarest, det tilfører absolutt ingenting til maten.