Det var falsk alarm. De sa den var lastet da vi boardet, men da serveringen startet manglet den likevel. Så vi er tilbake til Charles Heidsieck, og den trenger vel ikke noen nærmere introduksjon
Jeg finner den ikke på Vinmonopolet.no? Men hvis du finner den til 199 kr, så bør du kjøpe den.. Koster rundt $40 der jeg ser den på nett.
Tipper prisen bare var hentet fra google-søk, hvor et av søkeresultatene sier at dette var tilbuds/utsalgspris i mai 2013, nedsatt fra 299,-, og varenummeret er ikke lenger tilgjengelig hos vinmonopolet.
Hva er disse nye pirogene de serverer i sas plus? Iskalde på nippet til frosne på 2 av 2. Hadde de vært varme kunne det potensielt ha smakt OK, men fytti - at de tør servere dette i plus.... #rantover
De smaker IKKE godt varme heller. Takket pent nei sist jeg ble tilbudt en sånn. I følge han som serverte, var det ikke mange som likte den. De fleste pleide å ta en tygge og la resten gå i søpla. Nesten så man savner Polarrullen. Må være en del matsvinn på det viset, men det er sikkert billig måte for SAS å kunne si at de serverer mat...
Ja, har erfaring med det. Hvilken rute? Generelt greit, men fortsatt dårligere enn pre-corona hos SAS, uansett A350 eller andre flytyper. Med flaks får du pre-departure drink, men det er hit or miss. Resten er standard service. Sjokoladen er forbedret ned med 1 bit
Det endret seg faktisk på utreise og hjemtur i forrige uke. Hjemtur var vel akkuart som pre-corona. pre departure drink Varme nøtter var tilbake Menyer var tilbake god servering Crew sa at det var ny catering som var årsaken til at en del av tingene var fraværende en stund - men nå var alt på plass.
Pre departure drink har jeg fått på alle mine reiser i 2022. (Så vidt jeg husker) Det har vært en del rot i forbindelse med overgang til ny catering i forrige uke. Men på vei hjem fra LA på mandag var alt på plass.
Kan bli spennende dette, mye ulik erfaring. Turen går til MIA via CPH. Har vært ute 3 runder med A330 under covid og da har jeg hatt pre-departure men fått maten servert «alt i en» osv. Swiss var vesentlig bedre allerede i mai…
Hadde tur/retur SFO for 3 uker siden - det er jo omtrent som normalt: Utreise: Manglet meny, fikk varmt håndkle 2 ganger, nøtter i pose. Ellers som vanlig. Selvbetjeningsbaren blir også som vanlig raidet på 1-2-3 på utreise. Hjemreise: Meny, ingen varme håndkle, nøtter i pose, ellers som vanlig. Skal til MIA neste uke så får se hvordan det er da.
Jeg glemte jo helt å si noe om selve servicen på mine 3 flighter i går. Synes faktisk det fortjener egen post. Servicen var veldig bra! Lenge siden jeg har opplevd såpass smilende, vennlige og oppmerksomme CC hos sas som i går
Jeg fløy denne ruten til MIA forrige helg. Bra servering med predep drink, varme nøtter og hot towel. Maten var egentlig overraskende god begge veier også.
Tja. Smak og behag... Jeg synes SAS sitt produkt i Business er et godt hakk over hva Swiss leverer, selv post-Covid...