Absolutt! Alle setter pris på forskjellige ting. Selv liker jeg konsistent god service og bra mat pluss at crew er tydelige på at du er kunden og at de leverer en tjeneste. SAS interkontinentalt blir ofte altfor jovvvviale og random på service for meg. Men for andre kunder kan det jo være motsatt. BA sa det bra for endel år siden (etter min smak), da de innførte "to fly, to serve" som slagord og retningslinje for alt de gjorde.
Definitivt bra med Swiss. Dog bedre setekombinasjon hos SAS, spes på nattflyvninger imo. Swiss business fra OSL ZUR var latterlig bra.
LPA-OSL, kylling og bokhvete(?) Absolutt velsmakende, men pakken med tørre kjeks kunne jeg vært foruten. Ad servering av alkohol så ble det behørig annonsert kun tre enheter og notert ved første servering. Når de kom på andre runde 2 timer før landing spurte jeg om det samme, dvs 1 ipa og en whiskey. Ingen kommentar om at det innebar totalt 4 enheter. Muligens blitt en sovende regel som dras fram ved behov.
MUC-CPH med SK/CityJet i går kveld. Hverken sprit eller drink mixers er om bord, bare vanlig innenlands drikkeutvalg. Etter maten var det heller ingen sjokolade fra Hedh å få i SAS Plus. Er det noe vits å klage på det og be om noe poeng i kompensasjon etter flyvningen? Eller bør jeg nøye meg med at det i det minste ikke ble laks (igjen) men roast beef til maten i går?
Klag på det. Vil være interessant å høre hva du får. Undertegnede, @Eddie47 og @anders82 klagde på utilstrekkelig kapasitet på en Swiss flygning fra Zurich til Oslo (operated by Helvetes, err Helvetic) og jammen ble vi tilgodesett å kunne sende inn restaurantkvittering for noen hundrelapper tror jeg det var (de øvrige herrene husker kanskje beløpet).
Jeg skal rapportere her hva jeg eventuelt har fått...så vi snakkes om to år (hvis SAS har klart å behandle klagen da).
Imponerende. Har jeg lov å sende dette til SAS med klagen min? Jeg tviler på at jeg får i nærheten av dette beløpet...
Jeg har nå fått svar fra SAS. Dette her må være tidenes svada-svar! Har du ikke tid til å lese alt, så bør du i hvert fall lese det som er fett markert, hvor tar dem slik setninger fra? Sånt kan man vel bare skrive om man aldri har reist med SAS... Ikke noe ord om kompensasjon, så jeg svarte på eposten om dem kunne gi meg tilbakemelding angående mitt forespørsel om å få noe EuroBonus poeng. Noe dager senere ble jeg tilbud 3 000 poeng (altså 1 000 poeng per reisende). Det er jeg god fornøyd med.
Ser jo nesten ut som en copy-paste av alle de forhåndsskrevne svarene i stedet for at de har plukket ut en velvalgt, passende setning eller to.
Utvilsomt. Jeg fikk også noen av disse setningene klippet inn (100% identisk, inkludert skrivefeilene og ekstra mellomrom ) i svar nummer to, der dem også tilbød noe poeng.