Jeg sjekket bestilling via BH for å muligens få litt rabatt for T/R, samt få mindre problemer ved forsinkelse. Jeg finner ikke noe alternativ for plus pro bio dog, selv om prisene ser ut til å stemme med Plus Flex-alternativet. Noen som vet?
Jeg ser at om jeg endrer litt på filter så kommer det opp noen Plus Pro Bio, men ikke begge veier. Litt irriterende.
Jeg må ha misforstått. Gir ikke norge, skandinavia og europa poeng i hundre-klassen per leg? Hvordan kommer du opp i så høye summer?
SAS Plus Pro Bio i høyeste bookingklasse gir 1600 poeng per flyvning innen Skandinavia. 450 kampanjepoeng (ut året) og 25% gullbonus kommer på toppen. https://www.sas.no/eurobonus/partnere/flyselskaper/scandinavian-airlines/ https://www.sas.no/bio/
Hvordan er det med transit og immigrasjon på AGA? Veldig kort turnover, men gir jo bra med poeng hver vei i forhold til pris, spesielt på kampanjer.
Eksempel på AES - GDN førstkommende søndag (inkl 25% gull-bonus) Ikke god kurs, men har sett 6250 + 450 poeng på legs til litt over 3000 kr. Og flere legs gir betydelig mer poeng i forhold til pris stort sett. På lørdag skal jeg fly 3 fly hver vei mellom AES og Gdansk, så 6 fly totalt tur-retur.
Jepp, det var jeg som tenkte "sone", og ikke legg. Enig med at 2.5 er noe av det høyeste man finner på ordinære priser. Men det betyr jo at man i teorien skal klare diamant med ca 30.000, inkludert kredittkort-gebyrer - noe som visstnok er fasiten for BA Gold også.
Tar gjerne del i denne tråden da jeg finner meg selv i samme type situasjon. Mangler 5.000 grunnpoeng og tenker selv å bruke en helg (helst en dag). Er det noen som har forslag eller tips? Har funnet OSL-BRU-CPH-OSL for kr. 5.294 Gir totalt 625 (Go) + 4950 (Plus Pro Bio) = 5.575p Tur og retur samme dag 27/08 Mitt forslag er kanskje et dårlig mtp poeng mot kroner?
Da vil jeg tørre og påstå at du har veldig god tid til å sanke de 5000 poengene? Vent på noen kampanjer?
3500 kr for 5000 poeng søndag 14. januar til GDN. Er bare 40 min på GDN, men det går bra. Kan bestille via berg-hansen.no eller bare bestille 2x enveis. Da får du litt tid i lounge i Køben. Helt sikkert bedre ruter, men er nå et alternativ
Absolutt, har ikke dårlig tid med å sanke de siste poengene ville bare høre om noen har tips og innspill til andre ruter eller måter å se på "milage-run" for å bli litt bedre på dette.
Mente om det ikke er noe poeng å se på tur/retur billetter på SAS sin nettside at det gir bestandig dårlig uttelling ifht enveis- billetter?