Jeg kan bekrefte at å snu på GDN var kjempeenkelt og jeg var ved avgangsgate etter ca 5 minutter tipper jeg. Endte på gate 16. Kom inn bak en glassvegg der jeg så rett inn på avgangshall, men måtte gå ned en trapp mot bagasje og transfer, så var der en trapp opp til transfer rett bortenfor. Trapp opp en etasje og jeg var rett i avgangshall. Var enkelt å finne frem/godt merket.
Ellers så var det veldig artig å si "hei igjen" til et par noe forbausede flyvertinner når jeg dukket opp på flyet igjen rett etter å ha gått av
Så veldig klart ut at de kjente meg igjen da jeg sa "hei igjen" (og jeg satte meg helt fremme igjen), men de sa ikke noe.
Ok, kjedelig da.. Jeg gjorde det samme på KRS på et tidspunkt, fløy ned med familien og samme fly tilbake til Oslo, de så på meg med et spørrende blikk uten å kommentere
På ARN-HAM for en haug år siden kom det en flyvertinne og spurte meg om jeg skulle tilbake med samme fly. Antar jeg sto på en liste med "short connections." Endte deretter med samme fly nok en gang på ARN-OSL noen timer senere.