Miss Gin: 330EB per 100nok (!)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av GekkoGoesWild, 06. april 2019.

  1. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,100
    Bonuspoeng:
    183
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,216
    Likes mottatt:
    17,277
    Bonuspoeng:
    293
    Ja.
    https://eurobonus.shopping/service/
     
  3. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Hvis ikke du har dratt kortet på kjøpstidspunktet ser dette ut til å være vanskelig...

    Hvis du ikke registrerte ditt EuroBonus-kort på kjøpstidspunktet, kan du ikke registrere på nytt.

    (hvem har forresten skrevet det som står på den siden der??? Google translate? o_O )
     
  4. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,942
    Likes mottatt:
    5,730
    Bonuspoeng:
    183
    ChrisTW liker dette
  5. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,458
    Likes mottatt:
    5,609
    Bonuspoeng:
    183
    Det stemmer at man ikke kan dra kortet flere ganger etter kjøpstidspunktet. Derfor tar man vare på kvitteringen og etterregistrere manuelt 11-12 dager etter kjøpstidspunktet. Jeg etterregisterer alle mine besøk hos Sumo. Det har gått bra alle gangene.
     
    Sunnfjordingen liker dette
  6. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tror ikke det er det de tenker på i teksten på den siden, men heller at dersom du ikke har dratt kortet på kjøpstidspunktet så er det for sent. Men som Trygve påpekte har ikke SAS noen mulighet til å sjekke om du faktisk dro kortet eller ikke. Og da er det jo bare å prøve seg.

    Dessuten åpner jo dette for et nytt marked: kjøp og salg av "ubrukte" Miss Gin-kvitteringer! :p
     
    snik liker dette
  7. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,458
    Likes mottatt:
    5,609
    Bonuspoeng:
    183
    Av alle mine besøk hos Sumo og Egon, har jeg aldri dratt EB-kortet mitt en eneste gang... Men poengene kommer inn likevel.
     
    ChrisTW liker dette
  8. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Hvorfor ikke dra kortet ?
    Av alle mine besøk på Sumo har jeg aldri trengt å etter registrere. Drar dog alltid ebkort før betaling.
    Da slepper du styret med registrering og poengenne er på konto innen noen dager normalt.
     
  9. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,230
    Likes mottatt:
    22,419
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har same erfaring som @bombusfervidus. Eg etterregistrerer alltid når eg er på Sumo Solli. Eg prøvde å gje servitøren EB-kortet fyrste gangen, men vedkommande visste ikkje korleis det fungerte. På Sumo Lagunen og Salsa i Bergen har dei full kontroll på korleis dette verkar, so då slepp eg etterregistrering.
     
    Gribb liker dette
  10. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,989
    Likes mottatt:
    10,900
    Bonuspoeng:
    183
    Drar du kortet med en gang får du bonuspoeng for tips også. Det får du ikke med etterregistrering.
     
    jgroneng liker dette
  11. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp, er ikke livet herlig som bonusjeger :)

    Sumo=Reg. bank kort i Sumo Bonus prog.(SAS MC) Ved bet: 1. EB kort u/betaling så EB kort reg. i Bonus og sim sala bim = Bonus sjekk+EB :D
     
  12. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,458
    Likes mottatt:
    5,609
    Bonuspoeng:
    183
    Prøvde å dra EB-kortet hos Miss Gin på Bislett nå, men det fungerte dårlig. Noen som fikk det til?
     
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    Gull. Da kjører jeg en oppsamlingsrunde med etterregistrering, så blir det orden. Spørsmålet mitt stammet fra teksten til SAS/Loyalty Solutions om nettopp dette, da jeg også tolket det som «you’re shit out of luck» om man ikke har trukket kortet først.
     
    drsyk liker dette
  14. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,093
    Likes mottatt:
    4,813
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har fått poeng automatisk på Grünerløkka eller må det alltid etterregistreres? Har vært der ganske mye i det siste, alltid dratt EB-kortet, men fortsatt ikke mottatt noe. Har selvsagt alle kvitteringene for eventuell etterregistrering :)
     
  15. Blueberries

    Blueberries Medlem

    Innlegg:
    85
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg har bestilt SAS-kort sånn 3 ganger men jeg mottar det jo aldri. Arrrgh.

    Kan jeg bare sende inn kvittering?
     
  16. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,216
    Likes mottatt:
    17,277
    Bonuspoeng:
    293
    Ja.
    https://eurobonus.shopping/service/
     
  17. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    SAS kortet tok ca 1 mnd etter jeg trykket på bestill til at jeg endte opp med å få 4 kort...
     
  18. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,629
    Likes mottatt:
    6,629
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk to. De burde kanskje vurdere å gi en slags tilbakemelding på at kortet er bestilt på den sida der ;)
     
  19. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Du har så rett @Jorge 4 kort tilsier et kort for hver status:rolleyes: Om blir EBD får jeg ikke nytt kort...Bruker forsatt EBB kortet :(
     
  20. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,623
    Likes mottatt:
    34,797
    Bonuspoeng:
    293
    Skal prøve meg på en liten champagnefri rapport fra Miss Gin.

    På vei hjem fra henting av guidebok til Mexico var jeg innom filialen i Thorvald Meyers gate.

    Bestilte nr 2. Altså baguett med sitrongresskylling og nr 50 klassisk vietnamesisk iskaffe.

    3-4 min venting på en varm og sprø baguette som holdt seg fint helt til jeg var hjemme. Norsk baguettbrød og ikke Fransk/Vietnamesisk trekker litt ned, mens smakene på kylling grønnsaker og saus ikke var fornorsket. Vel så god Báhn Mi som feks gamle Saigon serverte. Iskaffen er ikke billig, men smaker også sterkt og lett bittert av kraftig brent espresso og søtt av boksemelk. Noe av den bedre iskaffen jeg har drukket i Oslo de siste årene.

    139kr for take out, for et lunchmåltid med drikke er helt greit i pris. Og bra eller veldig bra for kvaliteten på maten, synes jeg.

    Litt trekk for ikke å ta AmEx, men den hyggelig betjeningen i kassen forstod godt hva et SasEb kort var og hvorfor det skulle trekkes før betalingskortet. Han mente selv det skulle bli registrert men gav villig ut kvotering. Edit: kvitering! ( lite kvotering på Miss Gin, som bare hadde mannlige ansatte på jobb.)
     
    Last edited: 23. mai 2019
    Upsaker, drsyk, jgroneng and 2 others like this.

Del denne siden