Morn! En dag uten trening er en dag uten mening!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 23. sept 2019.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Det finnes nok en formel for summering og dividering av det der .. kruset veier nok noen hg, men det blir mye øl for å komme til 40 tonn og det blir minst 10 000 kalorier og definitivt ikke avmagring ... kanskje du må på slankekur når du kommer hjem?
     
    Stuttfeiten, drsyk and RoadKing like this.
  2. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Meget enkel formel vi bruker i helse vesenet:

    Verdier: KG(vekt) CM(høyde)
    Veies før avreise (BMI)
    Veies ved ankomst (BMI)
    =Over/under ideal vekt (BMI)

    Deretter velges enten: Undervekt: Pølse, pizza og øl dietten eller ved overvekt: vann og brød til oppnådd ideal vekt:rolleyes:
     
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Gullstua på OSL.

    EA907BA4-7526-41FE-AA02-08D6789027D0.jpeg

    Etter hjemkomst i går var jeg sikker på det skulle bli godt med noen timer hjemme. Tenkte ikke da at det skulle bli bare noen timer. Ble faktisk så travelt at jeg ikke kunne vente på BA kl 17:30 så nå er det SK til LHR 15:05.

    Turen går videre med Avis til BRS, forhåpentligvis en oppgradering eller 2 siden jeg enda har PC og det er fra en flyplass.
     
    Earl, Avixlo, Stuttfeiten and 4 others like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Ja den kjenner jeg, men da jeg gikk på ingeniørkurset hadde vi nok en formel som summerte tallrekken 1,4+1,3+.........+ 0,4kg

    Hvis vi deler det på 40 000 kg vil vi få vite hvor mye øl @Stuttfeiten har drukket ...
     
    Stuttfeiten and drsyk like this.
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Godt begge yrkene er basert på matematiske formler og vitenskap, der vi sammen kan regne ut @Stuttfeiten sin fremtidige diett :rolleyes:
     
    Eddie47 and Stuttfeiten like this.
  6. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Nordens Paris
    Her idag våknet jeg til 0°C så jeg kan med sikkerhet si at vinteren er på vei. Det samme sa forresten Kabin ansatte på DY384 jeg tok til Tromsø igår.
    Cashpoints har rent inn mens Eurobonus tar litt lengre tid. Ny periode og jeg har alt 2 flyvninger + Det blir enda 2 nye flyvninger imorgen så jeg satser Gull på flyvninger til neste år, så jeg ser det på som realistisk.
    Kvelden skal brukes til å sjekke litt på speiding.no og finne litt ut av hvordan jeg kan "redde" kretsen ellers blir det nok litt Netflix. Bare noen timer igjen til Kirkenes nå

    Så ha en flott mandagskveld
     

Del denne siden