Tittet tidligere idag på HAM-ARN-TRD til 1 236 så det blir spennede om denne prisen går ned etter 18 Uansett flott med Plus tilbud da
For et kjøpepress!!! jeg klarte ikke bestemme meg, så jeg booka en av hver og bare spred dem utover året, håper de ikke krasjer med noe viktig... London, Paris, Amsterdam, Berlin, Dublin, Hamburg, Gdansk...
Da er det bare å begynne lete billig plus billetter fra TRD ikke enkelt når man kun kan søke etter GO
Perioden min går ut i 30.september, så jeg har timet alle turene etter den perioden... fram til april. ;P Jeg har holdt februar/mars litt hellig og håper MegaDo kommer inn der... ikke sant, @tommy777 ?
Prøver å bestille og får opp denne: Error 400--Bad Request From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1: 10.4.1 400 Bad Request The request could not be understood by the server due to malformed syntax. The client SHOULD NOT repeat the request without modifications.
Kanskje fordi du forsøkte å bestille før 18:00? Her er ihvertfall oversikten over dagens Now or never: http://bonusfeber.no/now-or-never-sas-tilbud-frem-midnatt/
Da har jeg på nytt booket guttetur, så får vi se om det er en eller annen som skal ødelegge planene igjen.. Siden jeg er eneste med status er det deilig å fly plus.. Så har jeg fått reservert alle førsterad-setene