er vel det samme som har vært flere ganger... 3000 til washington/hong kong/shanghai ser jeg på som et mye bedre tilbud...
Det er jo fleire ting som speler inn da - tid disponibel, økonomi og kvar man vil. 750 t/r Paris er jo vanvittig billig etter mi meining.
Det som var unikt denne gangen (for min del) var at man kunne få retur til samme prisen. Og når prisen aldri har vært lavere enn 299,- en vei, så er jo 600 t/r et veldig godt tilbud!
Denne gangen ble det et par langhelger i plus for Jul & Vår: KSU-OSL-CPH-HAM-CPH-OSL-KSU & KSU-OSL-ARN-CDG-ARN-OSL-KSU
Tilbudene ligger ute på sas.no, men kan ikke bookes enda. London 299,- Vilnius 399,- Berlin 299,- Gdansk 299,- Brussel 399,- Reiseperiode: 1. oktober - 31. mars.
Det går an å fly hjem med et annet selskap..... Jeg gikk i fella denne gangen også. Langhelgetur med hele bøtteballetten. (Synes det er litt urettferdig at poengene som automagisk overføres fra koner og unger ikke fortsetter å være basic points etter overførsel.)
Synd at prisene eskalerer uforholdsmessig mye for oss som bor i provinsen og må ha tilslutning, men ok 12-14 okt t/r til London 1,800 NOK er ikke så verst, selv om det smerter å fly 40 minutter østover for deretter å fly et par timer vestover til favorittbyen på balløya (jada vet at FR fremdeles flyr av og til fra HAU, men jeg flyr ikke med dem, vil ikke,,,). Men gikk i fella her selv og booket tur, tenker å bruke mine siste CCarlson poeng på Doubletree by Westminster for oppholdet i byen...
Mitt navn er Yukho, jeg har bonusfeber, men nå har jeg hatt reisefri i 10 dager, 1 time og 48 minutter...