Det er litt stategisk å ta pausen i sept. før neste kvalifikasjonsperioden starter 01. okt. Da braker det løs igjen... Men ja, det er helt jævli... jeg har hodepine, fraværende under middag, trykker på "GO" knappen i KVS Tool minst 100 ganger i om dagen...
Så lenge du ikke ringer etter CC for å få kona til å servere gt og peanøtter som mellommåltid mens hun henter pute og pledd til deg, så går det vel bra?
De fortsetter å være basic points på kontoen de ble overført fra Men ja, hadde vært et drømmescenario og det er kanskje grunnen til at det ikke er sånn
Jeg fikk også e-post om dette (som EBD i Norge). Men jeg har egentlig ingen preferanser akkurat nå på hva jeg eventuelt skulle stemme på, så da står jeg like godt over. Hadde det enda vært mulig å stemme på LA eller Miami, men det er vel for tidlig enda med noen "Now or Never" kampanjer dit.
Ja ja, stemmer dette, får jeg problem, har snart ikke tid til å jobbe..... Jeg skulle stoppe med å bestille meg fritidsreiser i juli, siden har det blitt 5 langreiser fram til nyåret..........✈️✈️✈️✈️✈️
Det var jo faktisk ganske å bra. Må si at det frister litt å fly hjem via New York fra Helsinki etter siste Blue1 flight med B717 den første helgen i november...
Da blei det tur til New York med dragen i april gitt. To pers i pluss til under 12 lapper ække gæli. Får satse på OT og biz i tillegg da