Er det ikke litt rart at de reklamerer med at billetten er refunderbar, uten en slags merknad? Så vidt jeg har klart å lese meg til, betaler man avgift på €300 for å få refundert billetten med Plus Saver?
Veldig bra, men Washington i Plus er vel å be om trøbbel? Er vel et individ uten Plus-kabin som ofte flyr den ruten har jeg skjønt.
Ja tenkte på det samme.. Hvor vanskelige er SAS på å endre til en tidlgiere avgang til København enn den som kommer opp når man skal til NY/Washington?
Det stemmer at det er 300 EUR i gebyr for å kansellere denne billettypen (SAS Plus saver), så nesten halve prisen er tapt hvis du må kansellere. Veldig fristende tilbud, men det gjelder å ha logistikken på plass ved bestilling da
Da var det bestilt en langhelg til New York med fruen i desember, og en liten diamant-MR på meg i januar (nevnte det i en bisetning etter at hun ble superglad for juleshopping i NY). Noen som vet om evt. courtesy upgrade gjelder kun den med diamant, eller blir også reisefølget oppgradert?
Ledig til New York rundt nyttår! Det freistar. Men spørs om eg har råd til å oppholde meg der i dei tider. EDIT: Kva skjedde forresten med at dei fem mest populære destinasjonane på avstemninga skulle kome på tilbud?
Fristende med mulighet for SAS plus til IAD i både nyttårsuka og i påska.. Friends and family-tilbudene har jo ikke inkludert de datoene. Trenger noe febernedsettende..
Æsj, gikk på smellen igjen! Har snart ikke plass til flere fritidsreiser Disse now or never tilbudene er irriterende bra
Ikke bestilt nå, men på tidligere tibud. Skal på fotballkamp 7. desember, Dallas Cowboys/Americas Team/The Boys på besøk hos Washington Redskins, så er der er fra 5.-9. desember (gjett hvem som er mitt lag). Bor på Omni Shoreham, jeg og samboerfrøkna er klar for øl/champagne/gt/you name it i de dagene.
Ja, kjøper gjerne til høsten, men syns det er nok kjøp for i år... kjøper gjerne igjen fra januar. Jeg har 17 privatturer fram til april... må jo jobbe litt for å hente meg inn igjen også.