Den helgen er jeg dessverre på seminar, for det høres ut som en utrolig bra tur! Kjenner deg kanskje ikke godt nok til å tyde det du skriver, men i utgangspunktet vil jeg tippe Dallas Cowboys.
Gleder meg stort, første kamp live. Dessverre ikke hjemmekamp, men riktig gjetta, Dallas Cowboys er laget mitt. Var vel ganske klart med tanke på at jeg la på kallenavnene!
Det forstår jeg godt at du gjør, du får ha en god tur, og kanskje komme med en liten trip report? Hehe, kunne vært ironisk også, men da klarte jeg å unngå å bli lurt
Kommer nok en rapport på den, fotballtur-rapport har jeg ikke sett her. OT inne, så for min egen del håper jeg på full pott, og en SAS-biz-førstereisgutt-rapport. Men gode billetter gjør en god opplevelse!
Jeg gleder meg veldig til å lese fotballturrapport. Ikke misforstå meg, det er veldig gøy å se knyttnevetest og lese om fantastiske C/F-reiser. Men reisebrev som skiller seg ut, og også handler om destinasjonen(e) og opplevelsene der, er en fantastisk variasjon. Som f.eks. Henriks sprell i Asia og amerikansk fotball-tur til USA.
Disse tilbudene må få lengere reiseperiode snart! Hvis jeg kjøper 2-3 turer i uka, men bare reiser 2,5 gang i måneden, så går det fort gærnt!
Gikk på en København-smell med gårsdagens tilbud. Etter å ha sverget til BA via BLL eller Norwegian via CPH for mine danske reiser ut året, ble det et knippe OSL-CPH med SAS til vinteren. 875 kr. t/r lar seg høre, faktisk såpass at surveretten innskrenkes litt.