Endringen her er jo ganske bra. Produktet er jo satt ned med en ganske saftig prosent. At det er billig priset fra før endrer jo ikke saken
Ukens tilbud: Amsterdam , Manchester , Gdansk , Munchen , Aberdeen og Helsinki ti fral 299 ; ser ikke ut som prisen(e) er oppdatert enda så må vel vente til 18 , med å bestille
Virker som det er forskjellige fra f. eks .no og .se .se viser følgende: Berlin Bryssel Hamburg London Malaga Moskva
Går sas.no fryktelig tregt nå, eller er det nettet mitt? Er på nett jeg ikke har vært på før, så kan være nettet mitt som er problemet her.
Fikk booket en tur til Gdansk før siden gikk ned. Har bare 40 min i Gdansk er det noen som vet om det er det samme flyet tilbake ? Er kanskje en mulighet for å få bli sittende i flyet da?
Har sagt det før, og sier det igjen... De som har ansvaret for SAS sine nettsider, er ikke top-notch.
Trist, har prøvd siden jeg kom hjem i 7-tiden å laste tilbudssiden, 299,- til Munchen i januar/februar (ser at det er tilgjengelig) neste år hadde vært perfekt, men jeg kommer jo aldri til muligheten til å bestille billett, står bare et jævla "klokkeglass" og surrer når jeg velger datoer. Hadde vært et fint utgangspunkt for vinterens skitur det der til en billig pris.
Som vanlig feilet nettsiden til SAS og man fikk derfor ikke bestilt Dette begynner jo å bli fast prosedyre hver gang det er tidsbegrensede salg hos bolaget.. Er ikke ledelsen i sas klar over hvor ekstremt dårlig nettsidene er driftet? Hva er det ITavdelingen roter med? Er SAS IT outsourced til Kina eller hva pokker er problemet?