Now or never for you

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av flyhigh, 24. juni 2015.

  1. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Har booka et par turer nå til UK, hvor jeg flyr ut med SAS og retur med BA...
     
    pudderjeger liker dette
  2. jectson

    jectson Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    t/r fredag-søndag til Paris for meg og madammen til kr. 1400 synes jeg er en finfin pris :)
     
    Darkcho liker dette
  3. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Sjølvsagt publiserte SkySports to nye månadar med TV-kampar idag, dagen etter at London var på tilbud..
    Ser at månge billettar ligg ute til 399, so vert nokon nokon utreiser med SAS likevel. Spørs berre om eg kan strekke meg til å betale 1000kr for returen når RyanAir tilbyr billettar for 149kr..
     
    Darkcho liker dette
  4. pudderjeger

    pudderjeger Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    18
    Men da flyr du vel ut og kommer hjem på to forskjellige flyplasser?
    Personlig hater jeg dette. Da må man styre med flytoget, buss eller T-bane osv.
     
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg foretrekk Stansted over Heathrow og Rygge over Gardermoen. Men eg foretrekk SAS over RyanAir, so dersom prisforskjellen er mindre enn ~200% tek eg gjerne SAS.
    Men no brukar eg stort sett offentleg transport, buss og tog, om foretrekk å ta bil til flyplassen eller leige bil på destinasjonen fungerar det sjølvsagt dårleg med forskjellege flyplassar.
     
  6. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    blir off-topic dette men jeg bestillte akkurat Trondheim-Riga til 386 kr med DY,
    istendfor ca 1500 kr med sas det er salg det og uten tekniske problemer :D
     
  7. pudderjeger

    pudderjeger Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    18
    Skjønner at det er forskjellige meninger her ja.

    Jeg synes buss, tbane, tog osv for å komme meg til flyplassen er helt pyton. Må si jeg sliter med å forstå dette. Folk drar med seg bagasje rundt på kollektivtrafiken som reneste omstreifere, for å så bruke penger på business class?

    Det korrekte er selvsagt å ankomme med bil og parkere "i terminalen". Du skal heller ikke komme så tidelig at du har tid til å "nyte" småkjip mat og drikke på flyplassen, samme om loungen er aldri så bra.
     
    Stig-Roger and Larata like this.
  8. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Ser den, noko av det verste eg veit er å drasse med meg bagasje i London. No prøvar å stort sett å reise heim same dag, eller tidlegast morgonen etterpå, so det vert lite bagasje der.
    Å ha litt bagasje på ein flybuss derimot, det kostar meg ikkje særleg mykje. Eg sett også pris på ein matbit og eit glas drikke i loungen, uansett om eg kunne fått det betre på ein restaurant.

    Men no vert det vel litt mykje off topic her.
     
  9. pudderjeger

    pudderjeger Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    18
    Det er vel heller det å måtte gå til flybussen, stå der å vente og dille som er kjipt. Bedre å ta bilen.
     
  10. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Do as me. Bor 200 meter unna jernbane stasjonen og har 0 togbytter til OSL. Det funker :)
     
  11. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Enig i at buss er noe skikkelig tullegreier, men tog og t-bane er helt supert. For meg handler dette mindre om penger og mer om tid, men om man sparer noen kroner (Flytoget til OSL er ganske dyrt/Uber i London koster nesten det samme som Heathrow Express) er det selvsagt bare hyggelig. Dersom jeg kjører til f.eks. OSL må jeg beregne langt mer tid enn jeg gjør om jeg tar flytoget.

    Har jeg mer en håndbagasje tar jeg bil, men jeg foretrekker helt klart skinnegående transport.

    Beklager OT, hvordan man foretrekker å komme seg til flyplasser kunne gjerne vært en egen tråd...
     
    Last edited: 31. juli 2015
  12. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen som har en anelse om hva som kommer av tilbud i dag? Har bestilt en reise som jeg håper kommer på tilbud i dag, så da må jeg rekke å avbestille i tide. ;)
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, dette får vi ikke vite før kl 18, og da pleier det å være temmelig kaotisk på sasdåttno ettersom det er mange som er inne samtidig, og internetthuset til sas ikke er sterkt nok bygget.
     
  14. jectson

    jectson Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Venter i spenning selv - farlig disse tilbudene, ender jo opp med å bestille en ny reise hver torsdag.. Snart ikke flere ledige helger igjen på vårparten i 2016 ;)
     
    Last edited: 06. aug 2015
  15. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Har jo flere ganger kommet epost lenge før kl 18 om hvilke destinasjoner som er aktuelle. Prisene har jo sågar blitt sluppet for booking lenge før kl 18 også.
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hong Kong tilbudet la de ut en stund før. Forrige uke sa de bare at det var destinasjoner i Europa, og det er jo litt lite konkret.
     
  17. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Det har kommet mail flere ganger om hvilke destinasjoner det er, det er poenget mitt.
     
  18. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Satser på noen godbiter innenlands denne uken :)
     
    Lush liker dette
  19. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
  20. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Dette er vel samme destinasjoner som kom forrige torsdag?
     

Del denne siden